بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

۹۶ بازديد

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه عمده اينترنتي تقريبا از زمان دسترسي عمومي و فراگير شدن آن وجود داشته اند و تقريبا از 20 سال گذشته به بعد جزيي از روابط تجاري و از موقعيت هاي بالقوه فروش به شمار مي روند.. در واقع بستري را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده به وجود آورده تا مانند بازار هاي سنتي موجود رفتار كنند كالاي خود را بازاريابي كرده و بتوانند فروش همانند بازار سنتي و حتي بيشتر به صورت اينترنتي انجام دهند.در مدل هاي پلتفرمي خريد و فروش عمده به صورت مستقيم انجام نشده و صرفا به صورت بازاريابي كالا عمل مي كنند و پلي براي ارتباط مستقيم خريدار و فروشنده به وجود مي آورند. تنها وظيفه‌ي سيستم هاي آنلاين پلتفرمي مانند سايت جهاني علي بابا به ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران و حتي خدمات مالي آن است و فروشندگان عمده به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه به استفاده از اين خدمات مي پردازند. در برخي از سيستم هاي آنلاين درصدي از فروش محصولات به عنوان حق كميسيون به بازار آنلاين پرداخت مي شود. اين بازارهاي عمده اينترنتي در دسته بندي هاي مختلفي مانند محصولات كشاورزي و مواد غذايي، كالاهاي الكترونيكي، مواد خام معدني و… به ارايه خدمات به فروشندگان مي پردازند. سايت جهاني علي بابا، 1688سايت  و Ebay, و آمازون Amazon نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند. نمونه ايراني اين سايت ها مي توان به سايت ديوار و شيپور اشاره كرد.

 

شركت آمازون

 

شركت آمازون در سال ???? توسط جف بزوس بنيان گذاري شد و فعاليت رسمي خود را با فروش كتاب آغاز كرد و امروزه به عنوان يكي از بزرگ ترين شركت هاي خرده فروشي جهان شناخته مي شود. به علاوه در اين سال ها مزاياي خريد از آمازون مانند قيمت ها و تخفيفات مناسب، زمان تحويل سريع و ضمانت اصالت كالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است. در حال حاضر آمازون بزرگ ترين سايت خريد و فروش خرده در جهان است و از با ارزش ترين آن ها! محصولات عرضه شده در آمازون از كتاب به انواع محصولات الكترونيكي و پوشاك ارتقا پيدا كرده است و حتي در سال هاي اخير به بخش مواد غذايي مانند ميوه و برنج و سبزيجات نيز رسيده است كه خدمات اين فروشگاه را از هر لحاظ تكميل كرده است.

kgog_z5.jpg

امروزه در رقابت تجاري ميان شركت ها و افراد، يكي از مهم ترين دلايل سود و رونق معاملات تجاري، دسترسي به فروشنده دست اول و با كمترين ميزان واسطه براي رسيدن به پايين ترين قيمت مي باشد، به همين علت خريداران عمده براي پيدا كردن فروشندگان عمده دست اول تلاش مي كنند. خريد عمده با كمترين قيمت ميزان سود شما در آينده را مشخص مي كند. داشتن قيمت كمتر تكيه گاه رقابتي بسيار خوبي براي حضور در بازار رقابتي فروش كالا بوده و وجود يا عدم وجود آن مي تواند به حفظ موقعيت تجاري و يا از دست دادن آن بيانجامد.

با استفاده از بازار عمده كشاورزي مشابه بازار علي بابا يا آمازون خريداران و صادركنندگان مي توانند با فروشندگان عمده به راحتي ارتباط برقرار كنند و به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه صادراتي، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش  بپردازند كه در نهايت باعث گسترش شبكه ي مشتريان و رشد اين صنعت مي شود.

 

استفاده از سايت هاي خريد و فروش اينترنتي يكي از راه ها و كانال هاي فروش بيشتر در بسياري از كشور هاست. در سال هاي اخير با افزايش استفاده از اينترنت در ايران و بالا رفتن فرهنگ خريد اينترنتي بازار هاي خريد و فروش آنلاين نيز رشد خوبي داشته و به آينده ي اين صنعت در ايران نيز مي توان اميد فراواني داشت.

در بسياري از صنايع به خصوص صنعت كشاورزي هنوز كار هاي فراواني براي آشنايي با بازار هاي عمده آنلاين مي توان انجام داد كه در نهايت باعث افزايش بهره وري در زمينه ي خريد و فروش عمده مواد غذايي و كشاورزي مي شود.

 

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

۹۲ بازديد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

  • چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

    تا بحال به اين موضوع انديشيده اي كه چرا در بيشتر  سايت ها بخشي براي وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در اين مقاله ميخواهيم علت اين نوع طراحي سايت را براي شما بازگو كنيم.

    به چند دليل وجود وبلاگ براي سايت مفيد است:

    1. افزايش ترافيك سايت

    افزايش ترافيك سايت از جمله مراحل مهم تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي است. با ايجاد انواع محتواي آموزشي ، سرگرم كننده، اخباري وغيره در وبلاگ ها  باعث افزايش ترافيك سايت مي شوند چرا كه مي توان آنرا در گوگل Search  كرد و در شبكه ها ي اجتماعي به اشتراك گذاشت ، مي توان آن را Email  كرد. پس تعداد بازديد كنندگان را زياد مي كند و باعث افزايش مشتري مي شود.

    2. ارتباط با مشتريان ويا كاربران

    ايجاد وبلاگ و بهره بري آن يك طرفه نيست از طرفي  راهي است راي يافتن مشتري جديد و از طرف ديگر نياز مشتريان و كاربران فعلي را رفع كرده و مي توانند از مطالب مفيد بهره مند شوند.

    3.ارسال سيگنال هاي مثبت به گوگل

    هرچه كاربر زمان بيشتري در سايت شما حضور داشته باشد سيگنال مثبتي به گوگل فرستاده مي شود براي اين كار اصلا نبايد به هنگام ورود كاربر از آن طلب هزينه كنيم چرا كه به احتمال زياد سايت را ترك خواهد كرد. و اين يك سيگنال منفي به گوگل ميفرستد. راه ديگري كه باعث ايجاد سيگنال مثبت مي شود و گ.گل آن را دريافت مي كند نرخ خروج پس از ورود به سايت است. بس راه حل هوشمندانه براي جلب كاربر براي ورود به سايت و ماندن در سايت  بروز كردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

 

راديو اينترنتي فالوده

۸۴ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

فلاش تانك چيست

۹۲ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

طلا يك درصد ارزان شد

۷۹ بازديد

طلا يك درصد ارزان شد - تابناك

  • طلا يك درصد ارزان شد - تابناك

    قيمت طلا پس از اينكه براي نخستين بار در بيش از هفت سال گذشته به دليل نگراني‌ها از شيوع كرونا به بالاي ۱۷۰۰ دلار صعود كرد، در معاملات روز دوشنبه با سودگيري سرمايه‌گذاران روبرو شد و يك درصد سقوط كرد.

    به گزارش ايسنا، هر اونس طلا براي تحويل فوري در معاملات روز جاري بازار سنگاپور ۰.۶ درصد كاهش يافت و به ۱۶۶۳ دلار و ۳۵ سنت رسيد. بهاي معاملات اين بازار در ابتدا تا مرز ۱۷۰۲ دلار صعود كرده بود كه بالاترين حد از دسامبر سال ۲۰۱۲ بود.

    در بازار معاملات آتي آمريكا، هر اونس طلا با ۰.۴ درصد كاهش، ۱۶۶۵ دلار و ۳۰ سنت معامله شد.

    آوتار ساندو، مدير كالا در شركت فيليپ فيوچرز اظهار كرد: اين فروش بيشتر از هر چيزي فني بود، زيرا معامله‌گران هدف قيمت خود را ۱۷۰۰ دلار تعيين كرده بودند و وقتي به اين قيمت رسيدند به فروش اقدام كردند. با اين حال اين فروش موقتي خواهد بود، زيرا شيوع ويروس كرونا بازارهاي سهام را دچار ريزش شديدي كرده است.

    بازارهاي سهام جهان نيز قرمزپوش شدند، در حالي كه شاخص‌هاي سهام آمريكا با خروج سرمايه‌گذاران پنج درصد ريزش كردند.

    ارزش ين در برابر دلار به بالاترين حد در بيش از سه سال گذشته صعود كرد و بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله آمريكا ركورد پايين جديدي زد.

    به گفته جفري هالي، تحليلگر ارشد بازار در شركت OANDA، قيمت طلا در معاملات روز جمعه به دليل هجوم سرمايه گذاران به سوي دارايي‌هاي امن ۱.۷ درصد صعود كرده بود. اخبار نشان داد كه آمار تجارت چين وخيم‌تر از حد انتظار بود و ايتاليا به دليل شيوع ويروس كرونا يك چهارم از جمعيت خود را قرنطينه كرده است.

    نظرسنجي رويترز نشان داد كه اين ويروس كه احتمالا بيش از ۱۱۰ هزار نفر را در سراسر جهان مبتلا كرده است، احتمالا رشد اقتصادي چين را در سه ماهه دوم در مقايسه با سه ماهه قبلي به نصف كاهش خواهد داد.

    بر اساس گزارش رويترز، پس از اقدام هفته گذشته بانك مركزي آمريكا در كاهش ۵۰ واحدي نرخ‌هاي بهره بازارها منتظر كاهش مجدد نرخ‌هاي بهره در نشست ۱۸ مارس اين بانك مركزي هستند.

    در بازار ساير فلزات ارزشمند، هر اونس نقره براي تحويل فوري با ۳.۹ درصد كاهش، ۱۶ دلار و ۶۳ سنت معامله شد. هر اونس پالاديم براي تحويل فوري با چهار درصد كاهش، ۲۴۶۳ دلار بود و هر اونس پلاتين براي تحويل فوري با سه درصد كاهش، به ۸۷۳ دلار و ۵۰ سنت رسيد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

طلا يك درصد ارزان شد

 

كتاب فرمول

۸۰ بازديد

معرفي كتاب فرمول

 آلبرت لزلو بارابسي، محقق پيشرو و دانشمند، در اين اثر خود از راهكارهاي علمي رسيدن به موفقيت پرده برمي‌دارد.

بسيار پيش مي‌آيد كه به پايان رساندن يك كار بزرگ و يا دستيابي به چيزي، به موفقيت ختم نشود؛ كاري كه به ما محول شده بود را به پايان رسانديم اما ترفيع نگرفتيم، سخت كار كرديم اما توجهي كه لايقش بوديم را دريافت نكرديم و يا ايده‌اي به ذهنمان رسيد و با ديگران درميان گذاشتيم اما هيچ جا از ما نامي آورده نشد. هميشه در گوشمان خوانده‌اند كه استعداد و سخت‌كوشي كليد پيشي گرفتن از ديگران است؛ در دنيايي كه امروزدر آن زندگي مي‌كنيم اما اين دو اصل معمولاً ما را به هدف دلخواهمان نمي‌رسانند.

لزلو بارابسي، يكي از متخصصان پيشرو، دانشمند شبكه و نويسنده‌اي است كه متوجه اين فاصله ميان سخت‌كوشي و موفقيت شده است و در كتاب فرمول براي مخاطب آشكار مي‌كند كه موفقيت درواقع چيست؛ موفقيت مجموعه‌اي است از اتفاقاتي است كه بر اساس افكار اطرافيان و حس تحسين آن‌ها نسبت به شما شكل مي‌گيرند.

كيست كه خواهان موفقيت نباشد؟! آن‌هم زماني كه در يك فرمول ساده و آماده جلوي‌مان است؟! بارابسي فيزيكداني است كه به دانش شبكه روي آورده و تصميم گرفته تا موفقيت را موردمطالعه و موشكافي قرار دهد؛ او هزاران استاد، خلبان، قهرمان ورزشي و موسيقي‌دان موفق را بررسي كرده تا بيايد كه آن‌ها چگونه و چه زمان به موفقيت رسيده‌اند. اين بررسي‌ها به ? قانون موفقيت انجاميد:‌

  1. عملكرد به موفقيت مي‌انجامد؛ اما زماني كه نشود عملكرد را سنجيد، اين شبكه‌ها هستند كه شما را به موفقيت مي‌رسانند. ديگر اهميتي ندارد كه شما چه ميدانيد، اينكه چه كسي را مي‌شناسيد، يا بهتر بگويم، چه كسي شما را مي‌شناسد مهم است. اين شماييد كه كار بزرگي مي‌كنيد اما مفيد خواهد بود اگر افرادي كه پيش از شما كار بزرگي انجام داده‌اند و به آن مشهورند، شما را بشناسند و بدانند شما تا چه اندازه عالي هستيد.
  2.  عملكرد حد و اندازه‌اي دارد اما موفقيت بي‌حدومرز است. سرعت شما در دويدن محدوديتي دارد؛ ميزان كيفيت كالاي شما سرحدي دارد؛ اما پولي كه مي‌توانيد به جيب بزنيد و يا تعداد افرادي كه مي‌توانيد بر آن‌ها تأثيرگذار باشيد سقفي ندارد.
  3. موفقيت‌هاي پيشين ‍‍‍ضربدر شايستگي مساوي است با موفقيت‌هاي بعدي؛ موفقيت‌ها و كاميابي‌هاي گذشته در رسيدن به موفقيت‌هاي بيشتر مفيد خواهند بود، به‌خصوص اگر كسي شما را به آن‌ها بشناسد. در حقيقت كاميابي‌هاي گذشته به شما كمك خواهند كرد كه واقعاً عالي باشيد؛ پس اگر كسي شما را نمي‌شناسد، خود را افرادي وصل كنيد كه شهرتي دارند. مردم به حرف كساني كه مي‌شناسند توجه مي‌كنند، حتي اگر اين كار چندان عقلاني نباشد.
  4. موفقيت جمعي نيازمند تنوع و تعادل تمام اعضاي گروه است و بااين‌حال در آخر تمام اعتبار و امتياز گروه به يك نفر تعلق مي‌گيرد؛ اين پديده را در ورزش بيشتر شاهد هستيم. در مدرسه دقيقاً برعكس اين موضوع اتفاق مي‌افتد؛ آنجا يك نفر تمام ‌كار را انجام مي‌دهد و موفقيت نصيب تمام افراد گروه مي‌شود.
  5. موفقيت در هر زمان با ثابت‌قدمي حاصل مي‌شود. هيچ‌گاه دير نيست. شما درست نمي‌دانيد كدام تلاشتان به آن هدف دلخواه خواهد انجاميد پس نااميد نشويد و دست از تلاش و سماجت برندارد. حالا حالاها زمان‌داريد.

فرمول رسيدن به موفقيت همين است! عالي باشيد، كار بزرگي انجام دهيد، با افرادي كه با شما متفاوت‌اند يا از شما بهترند در ارتباط باشيد، به تلاشتان ادامه دهيد و تسليم نشويد. اين هم راهي علمي.

در كتاب فرمول، بارابسي تأكيد مي‌كند كه جايگاه و احترام اجتماعي بايستي با تركيب عمل و به رسميت شناخته شدن همراه شود؛ اين مسئله در دستيابي به موفقيت ضروري است. بارابسي كلان‌داده‌ها و موارد موردمطالعه و شواهد تاريخي را اهرمي قرار داده تا به‌وسيله‌ي آن قوانين نانوشته‌ي موفقيت را برملا كند و به اين پرسش بپردازد كه چه كسي به‌راستي از ديگران پيشي مي‌گيرد و چرا؛ وي هم‌چنين به معرفي ?? قانون حاكم بر موفقيت مي‌پردازد و به مخاطب خود مي‌آموزد كه چگونه به سود خود از آن‌ها استفاده كند را در دنياي امروزي مي‌آموزد.

كتاب فرمول با ترجمه‌ي حامد رحمانيان و از  نشر نوين منتشر شده است.

مشاهده و خريد كتاب : https://www.cavack.com/Item/35327

 

دانلود سريال هم گناه با لينك مستقيم

۷۷ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود سريال هم گناه

يكي از سريال هايي كه همه فيلم بازان ايراني به انتظار عرضه نمايش خانگي آن بودند سريال هم گناه به تهيه كنندگي و نويسندگي محسن كيايي است برادر مصطفي كيايي و علي كوچكي. توليد اين سريال در سال 1398 شروع و به پايان رسيد.

ql08_h2.jpg

ژانر اين سريال درام معمايي است كه در 24 قسمت توليد شده است. سايت cafefilm  اين سريال را با بهترين كيفيت براي دانلود خدمت كاربران ايراني قرار داده است. از جمله بازيگران سرشناس اين سريال هديه تهراني، پرويز پرستويي، مهتاب كرامتي، محسن كيايي، مهدي پاكدل و حبيب رضايي مي باشند. از نكات جالب اين فيلم بازي هديه تهراني پس از 9 سال دوري از عرصه نمايش است.

دانلود سريال هم گناه با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/series/the-accomplice-series

 

 

ديدني هايي از جنس استراحت در سفر اصفهان

۱۰۳ بازديد

سفر به اصفهان با تور و در ايام نوروز

مقاله خوبي براي تور تور اصفهان و اصفهان گردي در ايام نوروزي در سايت شفاف داريم

وقتي درباره سفر به اصفهان صحبت ميكنيم يعني، هواي دود گرفته و دغدغه‌هايي كه انگار هيچ‌گاه خيال ندارند دست از سر آدمي برداشته و كوله‌بار خود را بردارند و بروند فكر سفر را در ذهن زنده مي‌كنند تا لحظه‌اي بتوانيم از شر اين مزاحم‌هاي هميشگي نفسي بكشيم و ريه‌هاي دودگرفته را پر از عطر بهارنارنج كنيم.

utmd_f3.jpg

 تور اصفهان انتخاب كساني است كه قصد سفر نمودن به زيباترين شهر ايران را دارند كه شايد هر توريستي كه اهل جهان گردي باشد بارها جاذبه‌هاي آن را رصد نموده و سخن براي گفتن زيبايي‌هايش فراوان داشته باشد چه برسد به ايرانياني كه آن را فخر خود دانسته و به اين شهرغرق در تمدن خود مي‌بالند و سعي مي‌كنند در هرزماني كه برايشان ممكن است روزهاي خوشي را در كنار جاذبه‌هاي آن زندگي كنند.

تور اصفهان فارا گشت و گذر از نقش‌جهان يعني

https://faragasht.com/تور-اصفهان/

عبور از هرچه زيبايي است كه مي‌توان در اصفهان با آژانس فارا گشت فقط از نغمه فواره‌هاي آن‌كه در يك‌لحظه آسمان را به زمين مي‌دوزند و سنگ‌فرش‌هاي اين ميدان تاريخي آن را با تمام وجود درك نمود. شايد گمان كنيد ميدان، صداي آب و سنگ‌فرش جاذبه‌اي باشد كه بتوان آن را در هر شهري يافت اما آن هنگام كه نسيم زمزمه‌كنان شمارا در لابه‌لاي ستون‌هاي عالي‌قاپو همراه مي‌كند ديگر نقش‌جهان يك ميدان معمولي نيست بلكه مكاني است كه چشم را با تاريخ خود نوازش داده و زيبايي را در حالتي معنوي به رخ جهانيان مي‌كشد و در آن هنگام آنچه شمارا مجذوب و سرمست مي‌كند فقط تداعي رنگ مي باشد كه تا چشم كار مي‌كند لاجوردي است و بس، ازاين‌رو است كه آن را كاخي بي‌بديل دانسته و شاهكارهاي گچ‌بري بر ديوارهاي آن را بي‌نظير و تكرار نشدني برشمرده‌اند و هنرنمايي سازندگان، آن را در حد كمال رسانده كه وصف زيبايي جمالش در سخن سخنوران و صاحبان فكر و انديشه بسيار يادشده است.

حال با بال خيال پرواز كرده و هرچه سريع‌تر خود را به باغ‌هاي قصرالدشت برسانيد و تا مي‌توانيد به ازاي تمام عمر خود نفس بكشيد، باغ ارم در تور اصفهان فارا گشت را نيز در فهرست بازديدهاي خود گنجانده تا از قدم زدن درهواي دل‌انگيز باغ‌هاي اين خطه از سرزمينمان سير شويد.

 

ديدني هايي از جنس استراحت در سفر اصفهان

پس از استراحت كوتاهي در هتل‌هاي تميز و لوكس آن راهي شدن به‌سوي زاينده‌رود و سي سه پل باشكوه خالي از لطف نبوده و پل خواجو نيز در كنار تمامي جاذبه‌هاي تورهاي اصفهان مي‌تواند لحظاتي شيرين و وصف‌ناپذير را براي شما و خانواده عزيزتان فراهم كند، ديدني‌هاي اين شهر پرآوازه ايران به همين‌جا ختم نمي‌شود و كليساي وانك، موزه مردم‌شناسي ارامنه، چهل‌ستون، هشت‌بهشت و... نيز مي‌توانند تفرج شمارا كامل كنند، حال اگر در اين ميان با آژانس فاراگشت كورش كبير همراه باشيد كه حظ سفرتان در سايه خدمات كم‌نظير آن دوچندان شده و مي‌تواند سفر اصفهان را براي چندمين بار متوالي نيز جذاب گرداند.

 

تور اصفهان در نوروز و عيد امسال

اگرچه از گذشته تاريخ، ايرانيان را سفر دوست و دوستدار يافتن ناشناخته‌ها مي‌دانسته است و آنچه از خاطرات جامانده از پس قرون به دستمان مي‌رسد اين موضوع را تأييد مي‌كند اما امروزه به مدد و همت مراكزي مانند آژانس هاي مسافرتي اين موهبت الهي و يادگار پيشينيانمان رونقي دوچندان گرفته و مي‌توان اكثر ايرانيان را در ايام مختلف سال بخصوص عيد و نوروز در حال سفر و گشت‌وگذار ديد كه هر بار يكي از شهرهاي زيباي ايران ‌زمين را انتخاب كرده و با آژانس‌هاي مسافرتي مجري تورهاي ايرانگردي همراه مي‌شوند اما از ميان تمامي اين شهرها تور اصفهان نوروز رونقي فراوان‌تر داشته و با جاذبه‌هايي كه بيشتر آن‌ها ثبت جهاني هستند هرساله نوروزي متفاوت را براي هم‌وطنان عزيزمان ساخته ‌و پرداخته مي‌كند.

 

شايد برخي از شهرهاي ايران جاذبه‌هايش چند سالي بيش نباشد كه رخ نمايانده و در ميان گردشگران داخلي و خارجي طرفدار جذب نموده است اما اصفهان با نقش‌جهانش از همان ابتدا موردتوجه ويژه، جهاني بوده و تا مي‌توان آثار تاريخي و يادگاران دوره‌هاي مختلف حكومت‌ها را مي‌توان بر پيكر اين شهر و در گوشه و كنار آن يافت و به اصالت آن پي برد اگر مشتاقيد كه به اصفهان سفر نماييد تور اصفهان نوروز فارا گشت جلوه‌اي ديگر به سفر شما بخشيده و آب‌وهواي خوش اين فصل لذت از اماكن تفريحي و رفاهي آن را چند برابر خواهد كرد و از بودن در كنار اماكن تاريخي گران‌قدرش سرشار از حس خوب يك سفر در عيد مي‌شويد.

بياييد اين بار در نوروز سفري به پل خواجو؛ ميدان مشق تهران؛ سي‌وسه‌پل؛ عمارت عالي‌قاپو و... داشته و از خدمات و قيمت مناسبي كه به شما تقديم مي‌كند تجربه‌اي شگرف را براي خود و خانواد? عزيزتان فراهم نماييد اگرچه مقصد بسيار مهم است و در لذت بردن از سفر تأثير بسزايي دارد اما مطمئناً خدمات نيز مي‌تواند بر ميزان كيفي اين سفر تأثير مستقيم گذاشته و آن را دست‌خوش تغييرات مثبت و گاها منفي نمايد، ازاين‌رو انتخاب آژانسي مجري اصلي تور ايران گردي و اصفهان گردي كه بتواند حداكثر حمايت را از ابتدا تا انتهاي سفر در اختيار مسافران خود قرار دهد از ارزش و اعتبار خاصي برخوردار است و مسلماً در بين متقاضيانش از رتب? ويژه‌اي برخوردار مي‌شود.

همراهي با آژانس مجري اصلي تورهاي اصفهان

همراهي با فارا گشت يعني همراهي با سفري سراسر امنيت، آرامش و نشاطي كه در تمام طول سفر همراه شما است و حضور در محفل گرم كارشناساني كه مسافران خود را جزئي از اجزاي اين آژانس دانسته و به‌عنوان يك خانواده صميمي رفاه همه‌جانب? آن‌ها را در تورهاي نوروزي و يا ايام عادي، يكي از بزرگ‌ترين رسالت‌هاي خود مي‌داند و از ابتدا تا انتها هميشه و همواره در كنار آن‌ها در ساختن سفري به ‌دور از كوچك‌ترين خطر، سانحه و هرگونه دل‌مشغولي تمام عزم خود را جزم نموده و به كار مي‌بندد، به‌هرحال حضور در اصفهان همانطور كه در تريپ ادوايزر آمده است، جذاب و به‌ يادماندني در كنار توري كه تمام احتياجات را پيش‌بيني كند يعني آسودگي خيالي كه تجربه آن را در اين آژانس بيشتر و فزون‌تر از حد تصور احساس خواهيد كرد.

همانطور كه خوانديد سفر به اصفهان در هر فصلي از سال لذت بخش است، چه در ايام عادي سال و فصلهاي مختلف و چه در ايام نوروز كه همه جوري متفاوت برنامه ريزي ميكنند، نظر شما چيه؟ فكر ميكنيد كدام فصل براي شما اين سفر رضايت بخش است و لذت بيشتري خواهيد برد.

بهرحال اين سفر شما را همه جوره راضي كرده و در كنار رزرو هتلهاي اصفهان فارا گشت ميتوانيد تورهاي فوق العاده تري را داشته باشيد، در تورها اكثر هتلها با صبحانه رزرو ميشوند تا هنگام گشت اصفهان گردي بعلت سرو غذا در هتل مجبور نشويد برگرديد.

پس هرگاه قصد عزيمت به اصفهان را داشتيد اين آژانس را فراموش نكرده و با انتخاب آن از حضور در كوچه و پس‌كوچه‌هاي اين شهر چون مسجد شيخ لطف‌الله، آتشكده اصفهان، منارجنبان و... لذتي وصف‌ناپذير را در قالبي به رنگ خوب آرامش در تور اصفهان نوروزي يا عادي به خود و همراهانتان هديه بدهيد.

منابع اين مقاله:

www.faragasht.com

www.shafaf.ir

www.tripadvisor.com

  

 

تحصيل در اسپانيا و تحصيل در كانادا، كدام يك را انتخاب كنيم؟

۹۴ بازديد

تحصيل در اسپانيا  و تحصيل در كانادا، كدام يك را انتخاب كنيم؟

 

كانادا و اسپانيا به دو قطب اصلي مهاجرت تحصيلي تبديل شده اند و دانشجويان بسياري از سراسر جهان براي تحصيل در اسپانيا و همچنين تحصيل در كانادا راهي اين دو كشور مي شوند. اما واقعا چرا اين دو كشور تا اين حد مورد توجه دانشجويان قرار گرفته اند و چرا افراد بسياري براي تحصيل در اسپانيا و كانادا اينقدر مشتاقند؟ در اين گزارش مي خواهيم پاسخ اين پرسش ها را بدهيم و از شرايط تحصيلي در اين دو كشور برايتان بگوييم. 


تحصيل در اسپانيا

شهرهاي بزرگ اسپانيا همچون مادريد، والنسيا و همچنين بارسلونا داراي دانشگاه هايي هستند كه از نظر علمي، در رتبه هاي كمتر از 550 جهاني قرار گرفته اند و همين امر باعث شده دانشجويان بسياري راهي اين شهرها شوند و قصد تحصيل در اسپانيا را داشته باشند. 
جالب است بدانيد علاوه بر كيفيت دانشگاه هاي اين كشور، هزينه تحصيل در اسپانيا نيز آنقدر اندك است كه شما به راحتي مي توانيد با گرفتن بورسيه، تحصيل خود را ادامه دهيد و با آرامش در اين كشور زيبا و منحصر به فرد زندگي كنيد. اما چگونه مي تواند از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده كرد؟
مدارك مورد نياز جهت دريافت بورسيه تحصيلي اسپانيا
براي آن كه بتوانيد از بورسيه هاي تحصيلي اسپانيا استفاده كنيد، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:
1)    اخذ مدارك كارشناسي و همچنين كارشناسي ارشد از دانشگاه هاي معتبر 
2)    دريافت مدرك آيلتس 6.5 زبان انگليسي
3)    جلب موافقت استاد مشاور كه تز دكتري شما را همراهي مي كند
4)    داشتن كتب، مقالات علمي رسمي و...


 
تحصيل در اسپانيا به زبان انگليسي يا اسپانيولي؟

اين كه شما تحصيل در اسپانيا را با چه زباني پيش ببريد، بستگي به رشته تحصيلي و همچنين دانشگاهتان دارد. بسياري از رشته هاي مهندسي كه در مقطع دكتر تدريس مي شوند، به زبان انگيسي هستند و شما مي توانيد براي دريافت بورسيه اين رشته ها، مدرك زبان دريافت كرده و درخواست خود را به دانشگاه مربوطه ارائه كنيد. 
موسسه دانش گستر كوه نور با سال ها تجربه در امر مهاجرت تحصيلي، مي تواند در مسير كسب مدرك زبان و همچنين اعزام شما به دانشگاه مورد نظر، همراهتان باشد و مراحل اخذ ويزاي تحصيلي اسپانيا را در كمترين زمان ممكن برايتان پيش ببرد. 


هزينه هاي تحصيلي در اسپانيا

اگر نتوانيد براي تحصيل در اسپانيا، بورسيه دريافت كنيد، ميبايست هزينه تحصيلي دانشگاه هاي اين كشور را بپردازيد. شما بايد براي دوره كارشناسي بين 750 تا 2100 يورو بابت هر سال تحصيلي پرداخت نماييد. همچنين تاكيد مي كنيم اين مبلغ براي دانشگاه هاي دولتي است و شما در دانشگاه هاي خصوصي بايد شهريه بيشتري پرداخت كنيد.
از سوي ديگر هزينه تحصيلات تكميلي در دانشگاه هاي دولتي و خصوصي اين كشور، ميانگين بين 3000 تا 4000 يورو است كه به صورت سالانه محاسبه و دريافت مي شود. البته اگر رشته شما از جمله رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي باشد، ميبايست هزينه بيشتري را متقبل شويد. 
 
مدارك لازم براي ويزاي تحصيلي اسپانيا

مداركي كه جهت دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا نياز داريد، عبارتند از:

  •     اصل پاسپورت و شناسنامه به همراه كپي
  •     عكس رنگي پاسپورتي
  •     انگيزه نامه
  •     مدارك تحصيلي به همراه ريز نمرات
  •     مدارك زبان انگليسي يا اسپانيولي (اختياري)
  •     توصيه نامه و رزومه
  •     مدارك پذيرش دانشگاه
  •     و...

تحصيل در كانادا

شايد برايتان جالب باشد كه سالانه حدود 200 هزار دانشجو از سراسر جهان با هدف تحصيل در كانادا، راهي اين كشور مي شوند. كيفيت آموزشي بالا، اعتبار مدرك تحصيلي، هزينه هاي معقول و مواردي از اين دست، دليل اصلي علاقه مندي دانشجويان به تحصيل در كانادا است. 


كيفيت آموزشي كانادا در چه سطحي است؟

بايد بگوييم كانادا سه دانشگاه معتبر دارد كه در ميان 50 دانشگاه برتر جهان جاي گرفته اند. اين دانشگاه ها كه با عناوين مك گيل، تورنتو و برتيش كلمبيا شناخته مي شوند، سالانه هزاران نفر را به سمت خود جذب مي كنند. 
بايد تاكيد كنيم كيفيت آموزشي بالاي كشور كانادا سبب شده مدارك اين كشور كاملا معتبر باشند و اين امكان را براي فارغ التحصيلان فراهم آورند كه پس از اتمام تحصيل به راحتي شغل مورد نظر خود را بيابند. 
شما براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در كانادا مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر كوه نور مراجعه كرده و از اين موسسه كمك بگيريد.

هزينه تحصيل در كانادا

احتمالا پيش از اقدام براي تحصيل در كانادا، نگران خرج و مخارج تحصيل و زندگي در اين كشور هستيد و از خود مي پرسيد آيا مي توانيد از عهده هزينه ها بر بياييد يا خير. بايد بگوييم نمي توان كانادا را كشوري ارزان دانست اما اگر بخواهيم اين كشور را با كشورهايي چون آمريكا و انگلستان مقايسه كنيم، هزينه تحصيل در كانادا بسيار پايين است. در واقع همين امر بوده كه با توجه به اعتبار دانشگاه هاي كانادا، دانشجويان بسياري از سراسر جهان راهي اين كشور مي شوند تا در نهايت مسير تحصيلي خود را پيش ببرند. 
از سوي ديگر وجود انواع و اقسام بورسيه ها و همچنين اجازه كار حين تحصيل، شرايطي را ايجاد كرده است كه دانشجويان بتوانند هزينه هاي خود را پوشش دهند و مشكلي بابت پرداخت شهريه دانشگاه و هزينه هاي زندگي نداشته باشند. 


موسسه دانش گستر كوه نور

براي دريافت ويزاي تحصيلي اسپانيا و ويزاي تحصيلي كانادا، حتما نيازمند يك مشاور خوب هستيد كه پا به پا همراهتان باشد و از بهبود سطح زبان گرفته تا دريافت ويزاي تحصيلي، كمكتان كند. 
موسسه دانش گستر كوه نور با بيش از ده سال سابقه فعاليت در اين حوزه مي تواند يك گزينه مناسب براي شما محسوب شود و شما را ياري كند تا روند مهاجرت تحصيلي خود را به بهترين شكل ممكن پيش ببريد. 

 

 

كارت عروسي شيشه اي لاكچري

۹۵ بازديد

كارت عروسي شيشه اي لاكچري

    يكي از محصولات پرطرفدار كه محصول مشترك چاپ و متريال پلكسي گلاس تايواني مي باشد ، كارت دعوت هاي لاكچري براي مراسم ازدواج مي باشد .

طرفداران كارت عروسي هاي لاكچري

     اين محصول به سرعت در بين مردم و نسل جوان رواج پيدا كرده و تقريبا مي توان گفت يكي از انتخاب هاي اصلي زوج هاي جوان مي باشد .

? ويژگي فوق العاده كارت عروسي هاي لاكچري

     ويژگي هاي خاص اين محصول كه باعث رونق آن در بازار كارت دعوت عروسي شده متعدد است كه در ذيل به توصيف آن ويژگي ها مي پردازيم. با ما همراه باشيد :

كارت عروسي لوكس

كارت عروسي لوكس

?جنس پلكسي گلاس و ويژگي هاي منحصر به فرد آن

     ويژگي اول جنس خود پلكسي گلاس است كه به دليل سفت و سخت بودن حس جديدي را در كارت هاي عروسي ساخته است چرا كه قبل از اين تمامي كارت هاي عروسي به صورت كاغذي بوده است .

?. بدون محدوديت در سايز

     ويژگي دوم نبود هيچ محدوديتي در سايز كارت مي باشد و زوج هاي جوان مي توانند در سايز مد نظر خود اقدام به سفارش اين محصول كنند .

?. امكان برش و حك روي پلكسي گلاس

     ويژگي سوم امكان برش و حك روي پلكسي گلاس مي باشد ؛ با توجه به اين ويژگي خاص پلكسي گلاس هاي تايواني، زوج هاي جوان مي توانند كارهاي خود را در طرح و مدل هاي متنوع برش دهند و حتي تصوير يا متن خاصي را روي پلكسي ها حك كنند .

?. امكان چاپ تمام سطح و تمام رنگي

     ويژگي چهارم كارت هاي عروسي پلكسي گلاس امكان چاپ تمام سطح و تمام رنگي براي كاربران است . به اين صورت كه زوج هاي جوان مي توانند تمام سطح پلكسي را با طرح مورد نظر خود پر كنند و هيچ محدوديتي در رنگ بندي ندارد .

?. امكان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روي پلكسي گلاس

     ويژگي پنجم اين محصول امكان چاپ دو رو ( پشت و رو ) روي پلكسي گلاس مي باشد؛ كه مي توان در پشت كارت طرحي را به يادگار براي ميهمانان چاپ كنيد تا حتي براي ساليان بعد هم در خانه هاي خود به عنوان يك كادوي با ارزش نگه داري كنند .

مدت زمان لازم براي حاضر شدن كارت عروسي شما

     براي اطلاع از زمان آماده شدن اين كارت ها بايد به اطلاع شما برسانيم كه تحويل كارت هاي عروسي پلكسي گلاس ?? ساعت كاري مي باشد ؛

مدت زمان چاپ كارت عروسي لوكس براي برش هاي خاص مد نظر شما

     اما بايد بحث طراحي و برش ليزر را هم مدنظر داشته باشيد ، به اين صورت كه اگر طراحي محصول ( كارت دعوت عروسي ) بر عهده مجموعه يووي پرينت باشد و يا برش ليزر خاصي را درخواست كرده باشيد ، زمان تحويل پروژه ?? ساعت كاري افزايش پيدا كرده و زمان تحويل كامل پروژه ?? ساعت كاري خواهد بود .

قيمت چاپ كارت عروسي لاكچري به سليقه شما

     قيمت چاپ كارت دعوت هاي لاكچري يا همان كارت دعوت هاي پلكسي گلاس به انتخاب شما بستگي دارد.

  • يعني تعداد سفارش ، سايز كارت ، وجوه چاپ ( يك رو يا دورو چاپ شدن كارت ) ، برش اختصاصي و رنگ پلكسي گلاس ، پس با توجه به اين ويژگي ها در انتخاب ويژگي هاي كارت خود بسيار حساس باشيد و حتي الامكان با مشاوران ما در تماس باشيد تا بهترين و مقرون بصرفه ترين مدل چاپي را انتخاب نمائيد تا با كمترين هزينه بتوانيد مناسب ترين كارت را دريافت نمائيد .

 

ادامه مطلب : كارت عروسي پلكسي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :