دانلود رمان قتل یک رویا

۲۲ بازديد

دانلود رمان قتل یک رویا

در این مطلب رمان قتل یک رویا را آماده کردیم.برای دانلود رمان قتل یک رویا در ادامه پست همراه ما باشید.

دانلود رمان قتل یک رویا

بخشی از رمان قتل یک رویا

شوکه نگاهم می‌کند...
باورش نمی‌شود...
درست مانند منی که آن روز باور نداشتم.

- کدوم نرگس؟

پوزخندی پر بغض روی لب‌هایم می‌نشیند و او خودش را روی مبل جلو می‌کشد، آمین هم انگار پی به وخامت حال من شده که سکوت کرده تا مادرش دردهایم را درک کند.

- یلدا کدوم نرگس؟

- خودت چی فکر می‌کنی؟ دیدن کامیار با کدوم نرگس می‌تونه منو تو این حال بندازه؟

نگاهش را حلقه‌ای اشک می‌پوشاند و مبهوت پچ می‌زند

- باورم نمی‌شه...

پلک می‌بندم و نگاه از چشمانش می‌گیرم و او اما با همان اندازه بهت و ناباوری زمزمه می‌کند

- این چطور ممکنه؟ نمی‌شه... امکان نداره.

نگاهم سمت مریم کشیده می‌شود.
همان‌جا روی مبل خوابش برده و صفحه‌ی تلویزیون را نوارهای رنگی پوشانده است.

- یلدا؟

نگاهم را با اکراه از دخترک می‌گیرم و سمتش می‌چرخم...
چشمانش هنوز هم پر است...
پر از اشک و من اما اشکی ندارم بریزم.
تنها بغض دارم که آن را هم همراه آب دهانم پایین می‌فرستم.

- مطمئنی نرگس بود؟ نرگس خودمون؟

یاد آن روز نحس می‌افتم...
یاد روزی که بارها توی مغز از هم پاشیده‌ام تکرار می‌کردم امکان ندارد... ممکن نیست... او نمی‌تواند دوست من باشد... او نمی‌تواند نرگس باشد... اما بود.

 https://lms.macnet.ca/eportfolios/3116/Home/___
https://lms.escapps.net/eportfolios/30/Home/___
https://training.coursekey.com/eportfolios/42/Home/___
https://learn.csisafety.com.au/eportfolios/33/Home/___
https://lessons.spoj.com/eportfolios/13771/Home/___



موفقیت از نظر ماکان آریا پارسا

۱۹ بازديد

موفقیت از نظر ماکان آریا پارسا

 

در سال های اخیر، بسیاری از کارآفرینان در سراسر جهان به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. بسیاری از صاحبان مشاغل معتقدند که هیچ دستورالعمل مشخصی برای موفقیت وجود ندارد. اما بسیاری از کارآفرینان موفق مشترکاتی دارند که به رشد شرکت ها و کسب و کارشان کمک کرده است. به طور کلی عوامل خاصی در موفقیت کارآفرینان نقش داشته است. در این مقاله ضمن آشنایی با برخی از عوامل اصلی موفقیت کارآفرینان مطرح دنیا، متوجه خواهید شد که ماکان آریا پارسا کیست و چگونه توانسته به برترین کارآفرین ایرانی تبدیل شود. قبل از معرفی ماکان آریا پارسا با ? عامل اصلی کارآفرینان موفق آشنا شوید.

 

https://cortezbritt27.livejournal.com/profile

 

https://blogfreely.net/relishzephyr22/mkhn-ary-prs

 

https://squareblogs.net/dimplepair74/mkhn-ary-prs

 

https://bandochoi.com/members/locustiris91/activity/1256069/

 

http://y8space.com/members-2/valleylegal94/activity/1943307/

 

https://zenwriting.net/geminiview46/mkhn-ary-prs

 

 

 

با توجه به پیشرفت سریع فناوری و روش‌های ارتباطی، کارآفرینی در دهه گذشته به روشی محبوب برای بقا تبدیل شده است. عوامل خاصی در موفقیت یک کارآفرین نقش دارند که در زیر به آنها اشاره می شود.

 

خلاقیت و نوآوری

 

طبق مقاله ای با عنوان "کارآفرینان موفق" توسط جودیت ال گلیک اسمیت در سال 2000، یکی از عوامل کلیدی در موفقیت کارآفرینان این است که این افراد توانایی ارائه یک مفهوم و ایده جدید و اجرای موثر آن را دارند. . داشتن یک ایده جدید و پرورش آن یکی از عوامل موفقیت کارآفرینی است و همین امر کارآفرینان عادی را از کارآفرینان متمایز می کند.

پیشنهاد ما

 

 

برنامه ریزی

 

به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ریزی ناکارآمد دلیل اصلی شکست بسیاری از کارآفرینان است. داشتن یک طرح کسب و کار هوشمند و جامع می تواند به کارآفرین کمک کند تا موانع بالقوه را پیش بینی کند و راه هایی را برای غلبه بر آنها در هنگام وقوع ایجاد کند. قطعا یک کارآفرین موفق اگر برنامه ریزی درستی نداشته باشد، نمی تواند در زمینه کاری خود موفق باشد.

تلاش و پشتکار

 

رشد و شکوفایی یک کسب و کار به زمان زیادی نیاز دارد. به خصوص اگر ایده یک تجارت ناب و جدید باشد. عامل مهم دیگر در موفقیت کارآفرینی، پشتکار و تلاش خستگی ناپذیر در مواجهه با شرایط سخت و پیچیده است. به عنوان مثال، یک بازاریاب محصول جدید برای اینکه بتواند محصول خود را به مشتریان هدف خود برساند، باید بتواند با تماس های مکرر، تعدادی از مشتریان بالقوه را به مشتریان عادی تبدیل کند. این پشتکار، پیگیری و تلاش مداوم است که می تواند یک تجارت را توسعه دهد و یک کارآفرین را از معمولی به عالی برساند. بسیاری از کارآفرینان به نبوغ بسنده می کنند، اما کارآفرینان موفق کسانی هستند که در عین داشتن یک ایده جدید در عمل و اجرای آن تلاش و پشتکار می کنند.

 

http://www.bcsnerie.com/members/landlarch32/activity/1753992/

 

https://blogfreely.net/landcouch56/mkhn-ary-prs

 

https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067462/Home/__

 

https://canonuser.com/members/valleyspike40/activity/525124/

 

http://fosterestateplanning.com/members/amountsandra79/activity/117889/

 

 

 

 

مدیریت ریسک

 

مدیریت ریسک فرآیند شناسایی، تجزیه و تحلیل و پاسخ به عوامل ریسکی است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مدیریت ریسک به درستی انجام شود، می تواند با کنترل رویدادهای آتی از خطرات احتمالی جلوگیری کند. شروع یک کسب و کار جدید به نوبه خود خطراتی را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتی داشته باشید و آن را به طور کامل رها کنید تا یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید.

https://canonuser.com/members/dishsandra03/activity/525134/

 

 

https://www.openlearning.com/u/hennebergnunez-r9vc90/blog/0

 

https://autobrew.com.au/members/pepperface5/activity/410267/

 

http://netriver3.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://thrillbeetle2.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

 

https://reda.sa/members/hairrice0/activity/1139474/

 

https://autobrew.com.au/members/tankfur0/activity/410296/

 

http://thomasvoyage9.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://braggal.com/braggal-members/hubdrive0/activity/122180/

 

 

 

با این حال، کارآفرینان موفق می دانند که چگونه با انتخاب و تصمیم گیری دقیق، ریسک را به حداقل برسانند. شما می توانید با انجام تحقیقات گسترده و ارزیابی مزایا و معایب گزینه های متعدد، ریسک خود را به حداقل برسانید.

اشتیاق و باور

https://reasonprint0.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

https://members.theartofsixfigures.com/members/cobwebtank9/activity/459983/

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/members/dresscolumn0/activity/1130475/

 

 

راه اندازی یک کسب و کار شخصی به شجاعت زیادی نیاز دارد. بنابراین برای موفقیت در شغل خود به اعتماد و اطمینان کامل نیاز دارید

چگونه خانه خود را سبز کنیم؟

۲۰ بازديد

چگونه خانه خود را سبز کنیم؟

وسایل موردنیاز برای داشتن یک خانه سبز: قلم‌مو و فرچه رنگ، سطل، تینر، مقداری زیادی رنگ سبز و دست نگه‌دارید. شوخی کردم! اگر فکر می‌کنید قرار است به شما یاد دهم قلم‌مو به دست گرفته و خانه را به رنگ سبز نقاشی کنید، سخت در اشتباهید. در این مطلب نه از رنگ و تینر و قلم‌مو خبری هست و نه از نقاشی!

m3_x40.jpg

 

هدف این مطلب چیست؟

هدف این مقاله آشنا کردن شما با سبک جدیدی از طراحی دکوراسیون داخلی به نام طراحی داخلی سبز است. طراحی داخلی سبز، معماری سبز یا معماری پایدار یک سبک طبیعت‌گرایانه محسوب می‌شود. این سبک طراحی که به آن طراحی بیوفیلیک هم می‌گوییم، خانه‌ی شمارا به مکانی آرامش‌بخش و صمیمی تبدیل می‌کند. همچنین مزایای دیگری هم دارد که در ادامه خواهید دید.

در این مطلب قرار است که کمی درباره‌ی طراحی داخلی سبز یاد بگیریم. با المان‌های معماری سبز آشنا شویم و بفهمیم که چگونه می‌توانیم با کمترین دردسر یک خانه سبز داشته باشیم. در این مقاله می‌خواهم به شما بگویم که:

"اگر رویای زندگی در دل طبیعت، در جوار گیاهان و در محیطی سرسبز دارید، روی‌ای‌تان آن‌قدرها هم دور نیست."

 من به شما یاد می‌دهم که چگونه به ساده‌ترین شکل ممکن طبیعت را به دل خانه خود بیاورید. برای گرفتن کلی ایده سبز تا انتها با من همراه باشید.

خانه سبز کجاست؟

 

 

خانه سبز هرکجا می‌تواند باشد. مثلاً خانه‌ی من؛ یا خانه شما، حتی خانه دوست‌تان! منظورم از خانه سبز خانه‌ای است که به‌وسیله‌ی گیاهان و عناصر طراحی داخلی سبز احاطه‌شده. یک خانه سبز نه‌تنها مکانی مناسب برای زندگی خانواده است، که جایی مناسب برای گیاهان هم باید باشد. درواقع قرار نیست به‌تنهایی در خانه سبز زندگی کنید چراکه هم‌خانه‌های مهربانی در کنار شما زندگی می‌کنند.

خانه سبز می‌تواند یک خانه استاندارد باشد. یعنی در ساخت آن از مواد آلوده‌کننده محیط‌زیست یا مواد غیرقابل بازیافت استفاده نشده باشد. در علم معماری سبز برای افزایش سرانه فضای سبز شهری، راه‌های خوبی وجود دارد. مثلاً محوطه‌سازی در فضاهای غیرقابل استفاده و مطرود مثل تراس، پشت‌بام، دیوار و سقف منازل. رعایت این موارد در ساخت و طراحی دکوراسیون یک خانه می‌تواند آن را به یک خانه سبز واقعی تبدیل کند.

چرا طراحی فضای سبز داخلی؟

در معماری شاخه‌ای جذاب به نام دکوراسیون داخلی سبز داریم. این سبک خصوصاً در بین خانواده‌های جوان موردتوجه و استقبال قرارگرفته و معماری پایدار هم گفته می‌شود. آلودگی هوای شهرها ما را مجبور کرده کمی سبک زندگی خود را تغییر دهیم. به همین دلیل بعضی خانواده‌ها از شهرهای بزرگ کوچ کرده و به حاشیه شهر، شهرهای کوچک یا مناطق روستایی نقل‌مکان می‌کنند. عده‌ی دیگر هم تلاش می‌کنند با کمک طراحی فضای سبز داخلی، کیفیت زندگی‌شان را بالا ببرند.

طراحی داخلی سبز می‌گوید که تمام عناصر، چیدمان و ابزارها باید با طبیعت سازگار باشند. مثلاً استفاده از نور طبیعی در یک خانه سبز بسیار ضرورت دارد. استفاده از گیاهان، عناصر چوبی و قابل بازیافت هم بخش دیگری از قوانین معماری سبز است. معماران سبز تلاش می‌کنند که فواید و مزایای طراحی فضای سبز داخلی را برای مردم توضیح دهند. ازآنجاکه مسئله محیط‌زیست یک مسئله عمومی است، باید با مشارکت همه ما حل شود.

مزایای داشتن یک خانه سبز چیست؟

 

بعضی اعتقاد دارند هدف نهایی معماری سبز پایداری ساختمان است. اما من فکر می‌کنم نه‌تنها پایداری ساختمان، که پایداری و بقاء ما هم از اهداف معماری سبز است. یعنی اینکه ساختمان به شکلی طراحی شود که هم نیازهای خودش و هم احتیاجات ساکنانش را برطرف کند. درک این مسئله در حال حاضر کمی مشکل است. اما در آینده? نه‌چندان دورودراز ساختمان‌های سبز جایگزین خانه‌های فعلی می‌شوند. طراحی خانه سبز هم برای صاحب‌خانه و هم محیط‌زیست نتایج مثبتی به همراه دارد. در ادامه تعدادی از مزایای داشتن یک خانه سبز را می‌بینید:

  • سازگاری و حفظ محیط‌زیست
  • بهبود کیفیت هوا
  • افزایش انرژی و کاهش علائم افسردگی
  • افزایش خلاقیت
  • تعدیل دما
  • ایجاد عایق صوتی
  • کاهش اتلاف انرژی
  • افزایش امید به زندگی

راهکارهایی برای داشتن یک خانه سبز

  • گل و گلدان

بدون گل‌ها و گیاهان خانه سبز هیچ معنایی ندارد. یا بهتر بگویم داشتن یک خانه سبز باوجود گیاهان در محیط خانه معنا پیدا می‌کند. در طراحی فضای سبز داخلی می‌توانید از انواع گلدان و فلاورباکس کمک بگیرید. گیاه موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید و در گلدان بکارید. یک گوشه دنج و نورگیر برای آن پیدا کنید. از این به بعد فقط باید مراقب آب و غذای هم‌خانه جدیدتان باشید. در انتخاب گیاه مطمئن شوید که شرایط کافی برای نگه‌داری از آن را دارید. چون بعضی گیاهان در فضا خانه زود پژمرده می‌شوند. به نظر من گیاهان آپارتمانی و انواع بونسای انتخاب خوبی هستند.

  • دیوار سبز

جز کوبیدن قاب عکس, تابلو، ساعت و مجسمه چه کار بهتری با یک دیوار می‌شود کرد؟ حقیقت این است که دیوارها بیشتر از هر بخش دیگری از ساختمان به ما برای انجام کارهای خلاقانه فضا می‌دهند. این مساحت زیاد اکثر وقت‌ها خالی و بی‌استفاده می‌ماند. با ایجاد دیوار سبز با یک تیر دو نشان می‌زنید. اول اینکه از حجم سادگی و خلوت دیوار کم می‌کنید و دوم اینکه یک فضای سبز عمودی ایجاد می‌کنید.

دیوار سبز انواع مختلفی دارد که با توجه به بودجه و کاربرد آن می‌توانید یکی را انتخاب کنید. من دیوار سبز خزه‌ای را برای ساخت یک قاب یا حتی پوشاندن کل دیوار پیشنهاد می‌کنم.

  • حوض و آب‌نما

برای داشتن حوض و آب‌نما لازم نیست حتماً حیاط داشته باشید. نمونه‌های جمع‌وجوری‌تری هم برای استفاده در منازل ویلایی و آپارتمانی وجود دارد. صدای جریان یافتن آب در فضای خانه حال همه را خوب می‌کند. می‌توانید بخشی از خانه را به این المان‌ها اختصاص دهید. بد نیست گلدان‌هایتان را هم در نزدیکی حوض و آب‌نما بچینید تا آن‌ها هم حس کنند در خانه هستند.

  • تراس سبز

اگر در خانه خود بالکن، تراس یا بهارخواب دارید جای خوشحالی است. چون یکی از راهکارهای من برای داشتن یک گوشه سبز در خانه، ایجاد فضای سبز در تراس منزل است. تراس سبز را می‌توانید خودتان بسازید یا اینکه از متخصص کمک بگیرید. می‌توانید کف آن را با چمن بپوشانید یا از انواع گلدان و گیاهان رونده استفاده کنید. تراس شما ارتباط مستقیمی با فضای بیرون دارد. با ساخت یک تراس سبز هم خودتان از آن بهره می‌برید و هم همسایه‌هایتان.

  • یک شرکت طراح فضای سبز

قرار نیست که همه کارها را به‌تنهایی انجام دهید. اگر قصد انجام تغییرات اساسی دارید، از یک شرکت طراح و مجری فضای سبز مشاوره بگیرید. معمولاً این شرکت‌ها با توجه به بودجه و شرایط خانه‌ی شما، پیشنهاد‌های خوبی ارائه می‌کنند. پس در اینترنت جستجو کرده و یک شرکت متخصص در معماری سبز را پیدا کنید.

مرور آنچه گفتیم

به انتهای این مطلب رسیدیم. درباره خانه سبز و ویژگی‌های خاص آن خیلی صحبت کردیم. از اهداف، چیستی، چرایی و حتی درباره مزایای داشتن خانه سبز گفتیم. امیدواریم این مطلب برای شما جذاب بوده باشد. اگر شما هم ایده سبزی برای داشتن یک خانه سبز دارید با ما به اشتراک بگذارید. ما در شرکت ایده سبز ایده‌های سبز شمارا به واقعیت تبدیل می‌کنیم.

منبع: فروشگاه آریانا بهشت

با میثم شکری ساز، کارآفرین برجسته کشور آشنا شوید

۱۸ بازديد

با میثم شکری ساز، کارآفرین برجسته کشور آشنا شوید

 

کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس پیندار نهاد، ویژگی های مشترکی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

https://hypothes.is/users/khabaronlinee

 

http://kabipanel.xobor.de/u189_khabaronlinee.html

 

عوامل متعددی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق ضروری است و شاید مهمترین آنها داشتن یک کارآفرین موفق است که مسئولیت تبدیل ایده ها به کسب و کار کاملا عملیاتی را بر عهده دارد. اگرچه نمودار شخصی واحدی وجود ندارد که بتواند به طور کامل یک کارآفرین موفق را توصیف کند، اما کارآفرینان موفقی مانند دکتر میثم شکری ساز، مدیرعامل هلدینگ پارس پیندار نیهاد، ویژگی های مشترکی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

https://experiment.com/users/kkhabaronlinee

 

https://www.wishlistr.com/profile/khabaronlinee

 

https://logopond.com/khabaronlinee/profile/536370/?filter=&page=

 

ویژگی های کارآفرینان موفق

1. احساس کنجکاوی

 

کارآفرینان موفق دارای حس کنجکاوی هستند که به آنها امکان می دهد فرصت های جدید را دنبال کنند. کارآفرینان از چیزهایی که از روی کنجکاوی می دانند ناراضی هستند، همیشه سوالات سخت می پرسند و همیشه به دنبال راه های جدید هستند.

https://www.metooo.io/u/aleff

 

https://www.awwwards.com/aleff/favorites

 

https://www.ted.com/profiles/33730882

 

2. آزمایش های ساخت یافته

 

کارآفرین باید در مواجهه با هر فرصت جدید آزمایشاتی را انجام دهد تا مشخص کند آیا ارزش ادامه دادن را دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر ایده ای برای محصول یا خدمات جدیدی دارید که با یک سفارش مطابقت دارد، باید مطمئن شوید که مشتریان مایل به پرداخت آن هستند.

3. سازگاری

https://rabbitroom.com/members/eghtesadbartarr/profile/

 

https://www.stageit.com/eghtesadbartarr

 

 

 

ماهیت کار همیشه در حال تغییر است. کارآفرینی فرآیندی چرخشی است و در هر دوره چالش ها و فرصت های جدیدی در مسیر کارآفرین ایجاد می شود. تقریبا غیرممکن است که خود را برای هر مشکلی آماده کنیم. کارآفرینان باید شرایط را ارزیابی کنند و با شرایط وفق دهند به گونه ای که در صورت وقوع تغییرات غیرمنتظره، کسب و کارشان متوقف نشود، بلکه به سمت جلو حرکت کنند.

https://coderwall.com/eghtesadbartarr

 

 

4. طراحی

 

برای اینکه یک کارآفرین موفق باشد، باید تصمیمات سخت بگیرد و در تصمیم گیری هایش محکم باشد. قاطع بودن همیشه به این معنی نیست که برای همه چیز پاسخی دارید. اگر می خواهید یک کارآفرین موفق باشید، باید اعتماد به نفس لازم برای گرفتن تصمیمات سخت را داشته باشید و مطمئن باشید که می توانید آنها را بگیرید.

 

https://coolors.co/u/eghtesadbartarr

 

https://www.drupalgovcon.org/user/125611

 

5. یک تیم ایجاد کنید

 

کارآفرین موفق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه است و به جای اینکه اجازه دهد ضعف هایش او را به عقب براند، تیم هایی برای تکمیل توانایی های خود می سازد. در بسیاری از موارد، این تیم های کارآفرین هستند که پروژه را موفق می کنند، نه فقط کارآفرین. وقتی کسب و کاری را راه اندازی می کنید، باید هم تیمی هایی پیدا کنید که استعدادهایشان مکمل یکدیگر باشند و یک هدف مشترک را با شما دنبال کنند.

https://www.intensedebate.com/people/akhbarrasmiii

https://www.longisland.com/profile/akhbarrasmiii

 

6. ریسک

 

کارآفرینی اغلب به معنای ریسک کردن است. در حالی که بسیاری از چیزها می توانند مانع شروع یک تلاش پرخطر شوند، بسیاری از چیزها می توانند طبق برنامه پیش بروند. کلید کارآفرینان موفق، مدیریت موثر رابطه ریسک-پاداش و قرار دادن شرکت‌هایشان در موقعیتی است که از جنبه‌های مثبت استفاده کنند.

https://www.theoutbound.com/akhbarrasmiii

https://dribbble.com/akhbarrasmiii/about

https://www.wallpaperfusion.com/Members/akhbarrasmiii/454963/

 

 

کارآفرینان موفق تا حدی از ریسک دوری می کنند تا از تلاش های خود بهره ببرند. اما تحمل آنها در برابر خطر بستگی به تلاش آنها برای کاهش این خطرات دارد.

 

7. مقابله با شکست

 

یک کارآفرین موفق علاوه بر مدیریت ریسک و تصمیم گیری آگاهانه، باید بتواند شکست ها را نیز مدیریت کند.

https://atbox.io/4163193870246#!

https://www.librarything.com/profile/didbaniran

 

 

 

میثم شکری ساز کیست و چطور به موفقیت رسید؟

 

تخمین زده می شود که حدود 75 درصد از مشاغل استارت آپی شکست می خورند. دلایل این شکست ها گسترده است، به عنوان مثال، ممکن است به دلیل یک مدل کسب و کار معیوب، عدم تمرکز یا انگیزه باشد. در حالی که می توان از بسیاری از این خطرات اجتناب کرد، برخی اجتناب ناپذیر هستند. کارآفرینان موفق خود را برای شکست آماده می کنند و با آن کنار می آیند. آنها به جای ترس از شکست، با در نظر گرفتن امکان موفقیت، خود را به جلو می برند.

https://www.demilked.com/author/didbaniran/

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25479

 

 

8. پشتکار

 

درست است که بسیاری از کارآفرینان با احتمال شکست دست و پنجه نرم می کنند، اما این بدان معنا نیست که به راحتی تسلیم می شوند. در عوض، شکست را فرصتی برای یادگیری و رشد می دانند.

 

در طی فرآیند کارآفرینی، مشخص می شود که بسیاری از فرضیه ها اشتباه بوده و برخی اقدامات در کنار هم منجر به شکست می شوند. یکی از چیزهایی که باعث موفقیت یک کارآفرین می شود، تمایل آنها به درس گرفتن از اشتباهات، پرسیدن مداوم سوالات و اصرار بر دستیابی به اهداف است.

https://pinshape.com/users/1842441-didbaniran#designs-tab-open

 

9. نوآوری

 

بسیاری از مردم بر این باورند که نوآوری و کارآفرینی ارتباط نزدیکی با هم دارند. این اغلب درست است، اما برخی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌ها محصولات یا خدمات موجود را انتخاب کرده‌اند و به‌طور اساسی اصلاح کرده‌اند تا نیازهای در حال تغییر بازار را برآورده کنند.

https://www.digitaldoughnut.com/contributors/ufvh*******gorp

 

https://www.nintendo-master.com/profil/aleff

 

 

 

 

بررسی مشخصات کیا سراتو ????

۲۰ بازديد

بررسی مشخصات کیا سراتو ????

 

کیا سراتو اختیاری یکی از آن اتومبیل هایی است که هر با هر سلیقه ای می پذیرد. یکی از دلایل این پذیرش و پذیرش، طراحی آن است. شما همیشه باید با چراغ جلو شروع; چرا که چراغ های جلو ماشین مانند چشم یک فرد است که در بسیاری از زیبایی شناسی چشم آینه است. چراغ های LED با مجموعه ای از چراغ های در حال اجرا در طول روز و شاخص های فرمان ارائه همه چیز شما برای روشنایی نیاز دارید. گفته می شود که شباهت های زیادی بین این خودرو و هوندا سیویک وجود دارد، اما باید گفت که سراتو اختیاری قدرتمندتر ظاهر شده است. همچنین دو چراغ مه روی سپر جلوی این خودرو وجود دارد که در غروب به راننده می رسد. چراغ های گوشه این خودرو مستطیل های کشیده ای هستند که شکل بسیار زیبایی با چین و نقطه می شکند. http://yadakicerato.ir/

 

البته البته لازم است بگوییم که ما بیشتر در مورد نسل سوم سراتویدک  اختیاری صحبت می کنیم. یکی از ویژگی هایی که در طراحی این خودرو جالب به نظر می رسد شیشه جلو آن است که در همان ابعاد چراغ های جلو قرار دارد و به عنوان اثری زیبا بین دو چراغ جلو قرار دارد و تیغه های گریل آن فضایی را در جایی جلوی شیشه جلو ایجاد می کنند. .

 

درست در انتهای چراغ های جلو، سپر این خودرو آغاز می شود که مهره های زیبایی دارد. طراحی جانبی این خودرو و درهای آن با شکلی تله ای و ظرافت کلی همراه است. در نزدیکی پارکینگ این خودرو، دو خط پیوسته از درب جلویی تا درب عقب ادامه دارد و تفاوت هوشمندانه ای در یکنواختی طراحی جانبی این خودرو ایجاد کرده است. می بینید، ما با یک طراحی به روز شده سر و کار داریم. او تیپ جوانی دارد و با بدنه ای کشیده حرکت می کند. رینگ های اختیاری سراتو با توانایی تغییر از ?? تا ?? اینچ نشان می دهند که حتی در طراحی این خودرو اختیاری هستند. تنه بزرگ با آرم کیا موتورز و نام Cerato حتی دیدنی تر در اینجا. شما به وضوح موجودی به نام نشت در این ماشین را نمی بینید. اگزوز در جای مناسب و با طراحی درست، جایی است و جدایی خودرو محسوب نمی شود.

گزینه ها و ویژگی های کیا سراتو

  https://llk.dk/lo2wot

 http://s.ecmaps.de/KZ26c

اولین ویژگی هایی که توجه همه تماشاگران را در طراحی داخلی سراتو اختیاری به خود جلب می کند، صندلی های آن هستند که ارگونومی زیادی دارند و پوشش های چرمی احساس راحتی را برای اشغالگران فراهم می کنند. همان طور که از نامش بر می شود، ویژگی های این خودرو نمونه است. سیستم Smart Key که در زبان انگلیسی با نام کلید هوشمند شناخته می شود، تنها یکی از مفصل ترین ویژگی های این کتاب است. شما می توانید از پدال دنده برای تغییر دنده بر روی فرمان عملی این خودرو استفاده کنید. http://yadakicerato.ir/

منبع

 

 

https://issuu.com/samasarah2

https://www.twitch.tv/samasarah2

https://www.openstreetmap.org/user/SamaSarah2

https://www.tripadvisor.com/Profile/SamaSarah2

https://www.4shared.com/u/20X2W5dg/SamaSarah2.html

https://www.deviantart.com/samasarah2

https://www.zillow.com/profile/SamaSarah2

 

 

8 راه درمان بی خوابی با عسل و سایر روش های خانگی آسان

۱۹ بازديد

8 راه درمان بی خوابی با عسل و سایر روش های خانگی آسان

 

بر اساس یک مطالعه خواب انجام شده در هند، بیش از 28 درصد از جمعیت عمومی از نوعی بی خوابی رنج می برند. بی خوابی یک بیماری بسیار شایع است که با ناتوانی فرد در حفظ خواب و خوابیدن یا حتی هر دو منجر می شود. این بیماری می تواند حاد باشد، به این معنی که فقط چند روز یا چند هفته طول می کشد، یا می تواند مزمن باشد، به این معنی که بیش از سه ماه طول می کشد. اگر خواب ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید، مطمئناً باید درمان‌های خانگی مانند عسل برای بی‌خوابی را بررسی کنید.

 

چرا باید داروهای خانگی مانند عسل برای بی خوابی را بررسی کنید؟

 

از آنجایی که بی خوابی یک وضعیت تا حد زیادی ناشناخته در بعضی افراد است، برای مردم آسان است که آن را ساده نگرند. از این گذشته، به نظر نمی‌رسد که نتوانید مثل دیگران خوب بخوابید، اینطور نیست؟ حقیقت این است که بی خوابی بسیار جدی است. این به این دلیل است که خوابیدن کمتر در شبانه روز، یا نداشتن یک چرخه REM بدون وقفه در هنگام خواب، می تواند منجر به خطرات روحی و جسمی شود. پس بدون توجه به قیمت عسل کنار با دیدن اولین فروشگاه بهترین نوع آن را تهیه کرده و برای داشتن خوابی آسوده تر به صورت روزانه و متعادل نوش جان کنید.

 

دلیل اصلی بررسی داروهای خانگی مانند عسل برای بی خوابی، جلوگیری از عوارض زیر است:

 

  • دیابت
  • سکته
  • بیماری قلبی
  • فشار خون بالا
  • چاقی
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • تشنج
  • حملات آسم
  • افسردگی
  • اضطراب

 

علاوه بر این، بی خوابی می تواند باعث ایجاد چند مشکل مرتبط با سبک زندگی نیز شود، مانند:

 

  1. کاهش میل جنسی
  2. افزایش خطر تصادفات
  3. ناتوانی در تمرکز بر کار
  4. افزایش کاستی در حافظه

 

با توجه به همه گیری جهانی که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، طبیعی است که افراد از اختلالات خواب مانند بی خوابی رنج ببرند. همانطور که به شرایط عادی جدید عادت می کنیم، یافتن راه هایی برای کنار آمدن با واقعیت هایمان مهم است. افزودن درمان‌های خانگی مانند عسل برای بی‌خوابی به رژیم غذایی یا سبک زندگی روزانه‌تان می‌تواند تا حد زیادی به کاهش این وضعیت کمک کند.

 

ایجاد یک انتقال از محل کار به زمان خواب

 

با توجه به اینکه بسیاری از مردم خارج از خانه کار می کنند، مفهوم تعادل بین کار و زندگی دیگر وجود ندارد. در نتیجه، انتقال ذهنی از "حالت کار" به "حالت خواب" در پایان روز، به خصوص برای کسانی که ساعات طولانی کار می کنند، می تواند دشوار باشد.

 

قرار گرفتن مداوم ما در معرض لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند نیز ما را در معرض تابش نور آبی قرار می‌دهد که ذهن ما را فریب می‌دهد تا باور کند هنوز روز است. در نتیجه، بدن مقادیر کمتری ملاتونین تولید می کند و خوابیدن را برای شما دشوار می کند.

 

در سناریوی فعلی، این یکی از دلایل اصلی افزایش بی‌خوابی است.علاوه بر این، مطمئن شوید که اتاق شما دارای نورهای زرد کم رنگ است زیرا باعث تولید ملاتونین می شود.

 

اسانس اسطوخودوس

 

اسطوخودوس برای القای خواب شناخته شده است و اگر مدتی است که با بی خوابی دست و پنجه نرم کرده اید، یک درمان خانگی خوب است. اسانس اسطوخودوس به وفور در بازار موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند قطره از آن را روی بالش خود اضافه کنید.

 

با استشمام عطر روغن، به طور طبیعی در کمترین زمان احساس خواب آلودگی خواهید کرد.

 

عسل

 

پزشکان آیورودا در حال حاضر برای مدت طولانی عسل را به دلیل  تاثیر عمده برای رفع بی خوابی تجویز می کنند. خوردن یک قاشق چایخوری عسل درست قبل از خواب می تواند به شما در مبارزه با بی خوابی کمک کند. این به این دلیل است که عسل انسولین را در بدن شما افزایش می دهد و سپس باعث آزاد شدن تریپتوفان در مغز می شود. سپس تریپتوفان از طریق یک سری اقدامات دیگر به بدن شما کمک می کند ملاتونین ترشح کند که شما را به خواب می برد. پیشنهاد می کنیم که بدون توجه به قیمت عسل کنار اصل آن را خریداری کرده و برای درمان بی خوابی نیم ساعت قبل از خواب میل نمایید.

 

اگر نمی‌دانید که چگونه می‌توانید عسل را برای بی‌خوابی مصرف کنید، در اینجا چند ایده ساده وجود دارد:

 

  • خوردن یک قاشق چای خوری از شهد طلایی بهترین راه برای مصرف عسل برای رفع بی خوابی است.
  • یکی دیگر از راه های آسان برای مصرف عسل برای بی خوابی این است که یک قاشق چای خوری را با آب ولرم مخلوط کرده و سپس آن را بنوشید.
  • اگر می‌خواهید روشی خوشمزه‌تر و سیرکننده‌تر برای مصرف عسل برای بی‌خوابی داشته باشید، می‌توانید یک قاشق چای‌خوری عسل را در یک لیوان شیر گرم حل کنید. شیر نیز مانند عسل دارای تریپتوفان است و ترکیب این دو ماده به شما کمک می کند تا سریع بخوابید.
  • اگر می‌پرسید بهترین عسل برای بی‌خوابی چیست، توجه داشته باشید که عسل کُنار و گون  جز بهترین ها هستند.

 

 

مدیتیشن ذهن آگاهی

 

در حالی که دلایل زیادی برای بی خوابی وجود دارد، یکی از رایج ترین آنها استرس است. اگر نمی توانید منبع استرس را در زندگی خود حذف کنید، پس باید یاد بگیرید که به شیوه ای سالم با آن کنار بیایید. استرس مداوم می تواند به بیماری های قلبی عروقی همراه با بی خوابی منجر شود، به همین دلیل است که یادگیری به حداقل رساندن اثرات آن ضروری است.

 

یکی از بهترین راه‌ها برای مبارزه با بی‌خوابی ناشی از استرس، تمرین مراقبه ذهن‌آگاهی است. به طور خلاصه، این نوعی مدیتیشن است که در آن بر تنفس و بدن خود تمرکز می کنید. این به ذهن شما اجازه می دهد تا کند شود و آرام شود و راهی عالی برای از بین بردن استرس است.

 

ماساژ درمانی

 

مطالعه ای که در سال 2015 انجام شد نشان داد که ماساژ درمانی می تواند به بیماران مبتلا به بی خوابی کمک کند تا بهتر بخوابند. کیفیت کلی خواب را بهبود می بخشد، استرس را کاهش می دهد و حتی علائم درد و التهاب خفیف را تسکین می دهد.

 

اگر به دلیل کووید-19 نمی‌توانید مرتب ماساژ بگیرید یا نمی‌خواهید ماساژ دهید، همیشه می‌توانید یک پتوی وزنی برای خود تهیه کنید. یک پتوی وزن دار دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد - این پتویی است که وزنه هایی در داخل آن وجود دارد. وقتی زیر آن دراز می کشید، فشار ملایمی به بدن شما وارد می کند و به شما کمک می کند که به خواب بروید. همچنین برای تسکین اضطراب و استرس مفید است.

 

ورزش کردن

 

ورزش بسیار مهم است زیرا اندورفین را در مغز آزاد می کند و شما را شاد نگه می دارد. همچنین دارای فواید بی شماری برای سلامتی است که یکی از آنها تسکین علائم بی خوابی است. در حالت ایده آل، شما باید حداقل 15 تا 20 دقیقه در روز ورزش کنید. برنامه ورزشی شما باید شامل تمرینات هوازی باشد.

 

به خاطر داشته باشید که نباید شب ها، درست قبل از خواب ورزش کنید. این به این دلیل است که ورزش سطح انرژی شما را نیز افزایش می دهد. ورزش کردن قبل از خواب می تواند اختلال بی خوابی شما را چند برابر کند!

 

اکنون که کمی در مورد استفاده از عسل برای بی خوابی می دانید، بررسی این مقاله در مورد عسل عملکرد شما را در حین ورزش افزایش می دهد؟

 

یوگا

 

یوگا می تواند به شما کمک کند کیفیت خواب خود را بهبود بخشد و همچنین یک شکل عالی از ورزش است. هنگام در نظر گرفتن استفاده از یوگا برای بی خوابی، توجه داشته باشید که باید بر روی کار تنفسی یا یوگا مدیتیشن حرکتی تمرکز کنید، نه سبک هایی که نیاز به وضعیت بدنی دشوار دارند. یین یوگا و همچنین یوگای ترمیمی دو نمونه خوب از سبک هایی هستند که باید امتحان کنید.

 

 

مکمل های منیزیم

 

منیزیم یکی از بسیاری از مواد معدنی مهمی است که بدن شما برای عملکرد خوب به آن نیاز دارد. این ماده معدنی می تواند به کاهش استرس و آرامش عضلات شما کمک کند. به همین دلیل است که مکمل های منیزیم اغلب به افرادی که بی خوابی دارند توصیه می شود.

 

اگر کسی هستید که دوست دارید در پایان روز با یک حمام طولانی و سست استراحت کنید، همیشه می توانید تکه های منیزیم را به وان اضافه کنید. بدن شما این ماده معدنی را از طریق پوست جذب می کند. حمام وان به طور کلی کاملا آرامش بخش است و می تواند گزینه خوبی برای افراد بی خوابی باشد.

 

همانطور که می بینید، درمان های خانگی زیادی مانند مکمل های منیزیم، اسانس اسطوخودوس و عسل برای بی خوابی وجود دارد. امتحان کردن مواردی که مناسب شما هستند می تواند به شما کمک کند نتایج را با سرعت تدریجی ببینید. با این حال، اگر دارویی سریع و موثر می‌خواهید، هیچ چیز بهتر از مصرف عسل برای بی‌خوابی نیست!

پس برای خرید عسل کنار تعلل نکنید و به فروشگاه معرفی شده بروید و بهترین نوع موجود در ایران را از اینجا تهیه کنید.

https://medium.com/@xaseg63776/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%AF%D8%B4%D9%86%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-2d100db0777c

https://www.click4r.com/posts/g/4097524 /

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/04/12/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%b9%d8%b3%d9%84-%da%af%d8%b4%d9%86%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%b1%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d9%81%db%8c%d8%af-%d8%a7 /

http://community.runanempire.com/index.php?p=/discussion/283911/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%86%D9%87%D9%84-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C?new=1

https://squareblogs.net/hh5nq226r5

https://postheaven.net/06uph0l74k

https://writeablog.net/5owxi8toqq

https://zenwriting.net/z8bmsemmjj

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:26286464

Google Voice یک سرویس تلفن اینترنتی رایگان

۱۹ بازديد

 

 

Google Voice یک سرویس تلفن اینترنتی رایگان است که به شما امکان می دهد تمام خدمات تلفن همراه خود را ترکیب کنید و تماس ها را همزمان به چندین دستگاه ارسال کنید.

 

اگر در خانه تلفن ثابت و همچنین تلفن تجاری و تلفن هوشمند شخصی خود دارید، به جای پرش بین سه شماره و دستگاه مختلف، می‌توانید یک شماره Google Voice ساده بدهید و وقتی کسی تماس می‌گیرد، اصلاً به شما اطلاع داده می‌شود. سه عدد

 

همچنین می‌توانید از Google Voice در رایانه برای برقراری تماس و دریافت تماس استفاده کنید. اما قبل از اینکه بتوانید از هر یک از ویژگی های Google Voice استفاده کنید، ابتدا باید یک حساب Google داشته باشید . همچنین باید یک شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت مستقر در ایالات متحده داشته باشید.

 

برای کاربرانی که تعداد زیادی تلفن و شماره برای مدیریت دارند، Google Voice یک منبع عالی برای ادغام چندین کانال ارتباطی است. همچنین برای مسافران معمولی که مجبور به پرش بین هواپیماهای حامل هستند نیز خوب است. اگر متوجه شدید که شماره تلفن خود را تغییر می‌دهید و هزینه زیادی برای تماس‌های بین‌المللی می‌پردازید، یا برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال ضبط تماس‌های دریافتی به صورت رایگان هستند، این نیز یک گزینه عالی است.

 

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای شروع استفاده از Google Voice آورده شده است.

نحوه تنظیم Google Voice در رایانه

 

1. به وب سایت Google Voice بروید .

 

2. اگر قبلاً وارد حساب Google خود نشده اید، وارد شوید.

 

3. کد منطقه یا شهر خود را در کادر متنی Google Voice وارد کنید.

 

4. در منوی کشویی که ظاهر می شود، یک شماره تلفن را انتخاب کنید.

وب 2 یک عدد انتخاب کنید

وارد کردن کد منطقه یا شهر به Google Voice کمک می‌کند تا شماره‌ای مرتبط با محل زندگی‌تان به شما اختصاص دهد.

اولیویا یانگ/Business Insider

 

5. سپس از شما خواسته می شود شماره تلفن موجود خود را تأیید کنید. در صفحه‌ای که بارگیری می‌شود، روی «تأیید» کلیک کنید.

 

6. شماره ای را که می خواهید Google تماس های شما را به آن فوروارد کند تایپ کنید.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11160699

https://independent.academia.edu/TamannaTuba117

http://edu.fudanedu.uk/user/jeannelane3/

http://fudanedu.uk/user/jeannelane3/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:JeanneLane3

https://git.isis.vanderbilt.edu/JeanneLane3

http://jobs.ict-edu.uk/user/jeannelane3/

http://ict-edu.uk/user/jeannelane3/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=644af80b-4515-4dc6-8f23-50747b6a1171

http://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://cutt.ly/2DyJ54p

 

 

دوربین مداربسته بی سیم چیست؟

۱۷ بازديد

دوربین مداربسته بی سیم چیست؟  

 

 

امروزه تـکنولـوژی بی سیم (Wireless) بـسیار شـایع گـشته و این محبوبیت به دلیل آسان بودن استفاده از آن و عدم نیاز به سیم کشی می باشد .

تکنولوژی بی سیم در دوربین های مداربسته نیز ورود کرده و دوربین های مداربستـه ی بـی سیم با نـصب آسان روانه ی بازار گردیـده اند  . در این مـقاله به بحث و بررسی تـکنولوژی دوربـین های مـداربـسته بی سیم خواهیم پرداخت .

 

 

دوربـین های مداربسته بی سیم از طریق یک فرستنده ی رادیـویی سیگنال های صوت و تصویر را به یک گیرنده رادیویی مخابره می کنند . دوربـین های مداربسته ی بی سیم اکثرا دارای یک سیستم برای منبع تغذیه و تامین برق دوربین هستند و بی سیم بودن بیشتر مربوط به ارسال تصاویر و صوت می باشد ، البته به خاطر داشته باشید دوربین های مداربسته بی سیمی هم وجود دارند که با انرژی باتری کار میکنند.

 

دوربین های مداربسته ی بی سیم به جهت نصب آسان و همچنین قیمت پایین در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردارند . زیرا مصرف کنندگان را از کابل کشی فارغ می سازد .

دوربین های مداربسته بی سیم راه حل مناسب برای پـروژه های کوچک ، کنترل اتاق کودک و … محسوب می شوند و دلیل این امر نیز نصب آسان و قیمت پایین این دوربین ها می باشد .

مزایا

? دوربین های مدار بسته می توانند در مکان هایی که قبلا برای نصب دوربین های مداربسته سیمی ، شرایط سیم کشی نداشتند ، نـصب شود.

? علاوه بر سهولت استفاده ، دوربین های مداربسته بی سیم به کاربران اجازه می دهد با اینترنت بی سیم (wifi) بر انتقال تصویر یکپارچه بپردازند .

دوربین های مداربسته خانگی

دوربین های مداربسته ی بی سیم به دلیل ارزان بودن ، یک روش پر طرفدار برای کسانی که می خواهند برای خانه یا محل کارشان ( محیط های کوچک ) اقدام به تهیه ی سیستم نظارت تصویری کنند ، محسوب می شود ، از آنجایی که این دوربین ها نیاز به سیم کشی ندارند برای آپارتمان ها ایده آل هستند ، زیرا برای اجرای پروژه برای مستاجران اجازه ی صاحب خانه در برخی موارد امری دشوار بود .

Baby Cam – دوربین نوزاد

برای کنترل اتاق نوزاد یا کودک می توان از دوربین های مداربسته بی سیم استفاده کرد . کافیست دوربین را به منبع تغذیه اش متصل کنید و اپلیکشن مربوطه را در موبایل نصب کنید و تنظیمات آن را انجام دهید .

از این رو می توانید اتاق کودک را در هر جایی نظاره گر باشید .

معایب

در صورتی که دوربین مداربسته بی سیم All in one باشد یعنی هم منبع ذخیره سازی و هم ضبط تصاویر را به عهده داشته باشد  ، در صورتی که دوربین مداربسته به سرقت برود ،  شما تصاویر ضبط شده و کل سیستم خود را از دست خواهید داد .

دوربین مداربسته بی سیم به دلیل بهره بری از تکنولوژی بی سیم می تواند از امنیت کمتری نسبت به دوربین مداربسته ی سیمی برخوردار باشد و توسط مهاجمان هک شود .

 

نتیجه گیری

در صورتی که می خواهید نصب آسان و ساده ای در سیستم امنیتی داشته باشید می توانید دوربین های بی سیم را انتخاب کنید . توسط دوربین های بی سیم چشم ماهی می توانید با یک دوربین بدون سیم کشی کل فضای یک اتاق را در دسترس داشته باشید یا می توانید توسط یک دوربین گردان بی سیم کنترل از راه دور چرخش ??? درجه ی به دور را در اختیار داشته باشید

  1.  بهترین دوربین مداربسته
  2. دوربین مداربسته چیست؟
  3. تجهیزات دوربین مداربسته
  4. انواع دوربین مدار بسته