تفاوت یخچال معمولی و یخچال اینورتر

۲۴ بازديد

تفاوت یخچال معمولی و یخچال اینورتر

سرعت پیشرفت علم در دنیای امروز به حدی است که گاهی متوجه تغییرات و تفاوت ها نمی شود. تکنولوژی موجود در ابزار و تجهیزات ما دستخوش تغییرات و دگرگونی های زیادی شده است. شاید فقط به تفاوت ظاهر این دستگاه ها نگاه کنیم و از زیبایی بصری ظاهر شان قدردانی کنیم یا از ویژگی های اضافه شده به آن دستگاه ها هیجان زده باشیم. اما در واقع تغییرات زیادی در نحوه کار این ابزار صورت گرفته است. دانستن برخی از این تغییرات به ما کمک خواهد کرد تا نحوه استفاده از این دستگاه ها را بهبود ببخشیم. در حال حاضر یخچال ها در دو مدل مشترک و اینورتر موجود هستند. اما چه تفاوتی بین یک کمپرسور یخچال معمولی و یخچال اینورتر وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله از آچار باز به ما بپیوندم.

 

یخچال چگونه کار می کند

    یک کمپرسور یخچال معمولی چگونه کار می کند؟

    کمپرسورهای یخچال معمولی چگونه کار می کنند؟

    کمپرسور اینورتر یخچال چگونه کار می کند

    مزایای کمپرسورهای اینورتر

 

یخچال چگونه کار می کند

 

عملیات یخچال بر اساس یک سیستم ساده برنامه ریزی شده است. همه ما گاهی دست های خیسمان را در باد می گذاشتیم یا روی دست هایمان می میریدیم تا زودتر خشک شویم. اگر مراقب باشیم، با خشک شدن دست هایمان، روی پوست احساس سرما می کنیم. دست های ما گرم است و باعث تبخیر آب در دست ها می شود و بخار با بالا رفتن گرمای دست ها را از بین می برد و باعث سرما در سطح پوست می شود. همین طور برای سیستم خنک کننده هم پیش می رود. یخچال نقش آب را در دست ما بازی می کند. او گرما را از داخل یخچال خارج می کند و آن را با خود حمل می کند و در راه خود گرما را به محیط می فرستد. برای ایجاد این تابع به قسمت ها و قسمت های مختلف در یخچال نیاز دارید. کمپرسور یا موتور جزء اصلی یخچال است. این قسمت مسئول پمپاژ یخچال به مسیر حرکت داخل بدنه یخچال است.

کمپرسور یخچال در واقع موتور اصلی یخچال است

یک کمپرسور یخچال معمولی چگونه کار می کند؟

 

کمپرسور یخچال در واقع همان موتور کولر است. این قسمت از مایل ها، شیرها و پیستون ها تشکیل شده است. عملکرد کمپرسور حرکت گاز یخچال در یخچال است. یک لوله وارده و یک لوله خروجی نیز مسئول گردش یخچال هستند:

 

یخچال از طریق لوله ورود وارد کمپرسور می شود.

    سپس آسیاب می چرخد و پمپ می کند و یخچال را از طریق پیستون ها هدایت می کند و در نهایت از طریق دریچه به لوله خروجی می رود.

    به این ترتیب به دلیل افت فشار، یخچال به گاز تبدیل می شود و دمای آن بسیار افت می کند.

    لوله خروجی، یخچال را به محفظه یخچال منتقل می کند.

    یخچال در لوله های دیواره یخچال می چرخد و تبادل حرارت رخ می دهد.

    سپس یخچال از طریق لوله وارده دوباره به کمپرسور مکیده می شود.

بهترین محصولات سایت بکو لند

 

اطو بخار 2600 وات مدل 4126 بکو - قیمت اتو بخار 4126 بکو - بکو لند

اطو بخار بکو 2800 وات مدل 7128P - مشخصات قیمت خرید اتو بخار بکو - بکو لند

اطو مخزن دار بکو مدل 7126P - وب سایت رسمی بکو

بارسا اسپانسر بکو 2014 - تیم بارسلونا - وب سایت رسمی بکو

تماس باما - وب سایت رسمی بکو

تکنولوژی AquaTech در ماشین لباسشویی های بکو - بکو لند

تکنولوژی AutoDose در ماشین ظرفشویی بکو - وب سایت رسمی بکو

تکنولوژی HarvestFresh ™ در یخچال های بکو - وب سایت رسمی بکو

جاروبرقی بکو - خرید مشخصات قیمت جارو برقی بکو - وب سایت رسمی بکو

منبع :

 

https://en.gravatar.com/dionsweet4

https://www.reddit.com/r/business/comments/qssxqo/%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85_%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C_beko/

https://dionsweet4.livejournal.com/profile

https://www.behance.net/danisama24

https://www.tripadvisor.com/Profile/danisO9648NQ

https://www.openstreetmap.org/user/DionSweet4

https://www.indiegogo.com/individuals/28058715

https://www.mixcloud.com/DionSweet4/

https://www.evernote.com/shard/s526/sh/1bed8c9d-b9bd-4328-89a9-e338422d436b/27f949f8003beafe68374eafbbb19862

https://www.4shared.com/u/xxgJJF3I/DionSweet4.html

https://www.liveinternet.ru/stat/bekoland.ir/

 

https://bekoland.ir/product-category/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%da%a9%d9%88/

همه چیز درباره کلید برق هوشمند

۲۴ بازديد

همه چیز درباره کلیدهای لمسی هوشمند

لیدهای لمسی هوشمند از جمله تجهیزات پرکاربرد در ساختمان های هوشمند هستند. این کلیدها به منظور کنترل هوشمند سیستم های روشنایی مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه برخی مواقع از این کلیدها استفاده های دیگری نیز می شود. در این مقاله به بررسی انواع کلید لمسی هوشمند می پردازیم. سپس نکات مهمی که در انتخاب این کلیدها باید مورد توجه قرار دهید را بررسی خواهیم کرد. با من همراه باشید

کلیدهای لمسی هوشمند

کلیدهای کنترل روشنایی با قطع و وصل جریان برق وضعیت لامپ ها را تغییر می دهند. کلیدهای لمسی هوشمند چند تفاوت اساسی با کلیدهای سنتی دارند. اولین تفاوت این کلیدها در روش دریافت فرمان کاربر است. کلیدهای سنتی با فشردن یک اهرم مکانیکی و تغییر وضعیت یک کنتاکت رسانا عمل می کنند.

اما کلیدهای لمسی فرامین کاربر را از طریق صفحات تاچ دریافت می کنند. سپس فرمان دریافت شده به مدار کنترلر کلید ارسال می شود. وظیفه قطع و وصل جریان در کلیدهای لمسی به عهده رله ها گذاشته شده است. عملکرد رله ها بدین گونه است که با وصل شدن جریان، سیم پیچ رله خاصیت آهنربایی پیدا می کند. آهنربا کنتاکت فلزی را جذب می کند و وضعیت مدار را تغییر می دهد.

 

مدار کنترلر کلیدهای لمسی هوشمند پس از دریافت فرمان تغییر وضعیت از کاربر، فرمان متناسب را برای رله ها ارسال می کند. این فرآیند نسبت به آنچه در کلیدها سنتی اتفاق می افتد، فرآیند پیچیده ای است. تفاوت دیگری که کلیدهای هوشمند با کلیدهای سنتی دارند در قابلیت دسترسی به آن ها از راه دور است.

قابلیت اصلی سیستم های هوشمند ساختمان از جمله کلیدهای کنترل روشنایی، دسترسی به کلیدها از راه دور و از طریق اپلیکیشن موبایل است. برای تغییر وضعیت کلیدهای هوشمند کافی است یکبار صفحه موبایل خود را لمس کنید. در این حالت فرمان تغییر وضعیت به کنترلر کلید لمسی و از آنجا برای رله ها ارسال می شود.

انواع کلید لمسی هوشمند

کلیدهای لمسی هوشمند را به روش های مختلف می توان دسته بندی کرد. در اینجا به دو مورد از آن ها اشاره می کنیم. جنس به کار رفته برای رویه کلیدها و همچنین نوع اتصال کلیدها به اینترنت از جمله مهمترین مواردی است که در مورد کلیدهای لمسی باید به آن ها اشاره کرد.

رویه کلید لمسی

رویه کلیدهای لمسی از مواد مختلفی می تواند ساخته شود. شیشه، پلکسی و در برخی موارد چوب و فلز به عنوان رویه کلیدهای لمسی مورد استفاده قرار می گیرند. هریک از این مواد ویژگی ها و محدودیت های خاص خودشان را دارند. در زمان انتخاب کلیدهای لمسی هوشمند، جنس رویه کلیدها یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. علاوه بر عملکرد کلید و ویژگی های ذاتی مواد مورد استفاده برای رویه کلید، سلیقه و ملاحظات اقتصادی کاربر نیز نقش تعیین کننده ای در انتخاب رویه کلید دارند.

جنس رویه بر عملکرد هوشمند کلید تاثیری نمی گذارد. تنها تاثیری که جنس رویه ممکن است بر عملکرد کلید داشته باشد، تغییر حساسیت تاچ کلیدها است. اگرچه کلیدهای لمسی مورغوب با حساسیت تاچ تنظیم شده عرضه می شوند. یعنی جنس رویه بر حساسایت تاچ اثر نمی گذارد.

پروتکل ارتباطی و کنترل هوشمند

همانطور که اشاره شد، کلیدهای لمسی هوشمند امکان کنترل از طریق اپلیکیشن و از راه دور را برای کاربران فراهم می کنند. ارتباط راه دور با کلیدها بر بستر اینترنت انجام می شود. بنابراین جهت دسترسی به کلیدها باید آن ها را به اینترنت متصل کنیم. اتصال کلیدها به اینترنت به دو روش انجام می شود.

کلیدهای لمسی هوشمند وای فای مستقیما به اینترنت متصل می شوند. این کلیدها نصب و راه اندازی بسیار راحتی دارند. پس از اتصال کلید وای فای به برق کافی است وارد اپلیکیشن شوید و از قسمت افزودن دستگاه جدید، کلید خود را به اپلیکیشن متصل کنید. سپس می توانید کلید را نام گذاری کنید تا دسترسی شما به کلیدها راحت تر باشد.

سیستم های امنیتی هوشمند    خانه های هوشمند    فروشگاه اسمارت سکیوریتی   نمونه های شهر هوشمند

گروه دیگری از کلیدهای لمسی هوشمند قابلیت اتصال مستقیم به اینترنت را ندارند. این کلیدها برای اتصال به اینترنت از یک دستگاه واسط استفاده می کنند. شرکت های مختلف نام های متفاوتی بر روی این دستگاه گذاشته اند. برخی آن را هاب نامیده اند، برخی دستگاه کنترل مرکزی و ما هم نام آن را گِیت وِی گذاشته ایم.

وظیفه دستگاه گیت وی اتصال کلیدها و سایر تجهیزات هوشمند به اینترنت است. ارتباط گیت ووی با اینترنت می تواند به صورت سیمی یا بی سیم برقرار شود. ارتباط بی سیم از طریق امواج وای فای و ارتباط سیمی از طریق کابل شبکه انجام می شود. در سوی دیگر ارتباط گیت وی با نودهای مختلف خانه هوشمند نیز می تواند به صورت سیمی یا بی سیم انجام شود.

در بررسی ارتباط نودها با دستگاه مرکزی علاوه بر بستر ارتباطی که می تواند بی سیم یا سیمی باشد یک عامل بسیار مهم دیگر باید مورد بررسی قرار بگیرد. این عامل مهم استاندارد یا پروتکل ارتباطی تجهیزات با یکدیگر است. به بیان ساده منظور از پروتکل زبان برقراری ارتباط تجهیزات با یکدیگر است. در یک خانه هوشمند و در صورتی که بخواهید از یک اپلیکیشن استفاده کنید، ملزم به استفاده از تجهیزات با پروتکل واحد هستید.

به عنوان مثال کلیدهای لمسی هوشمند گلدور فقط با گیت وی گلدور می توانند به اینترنت متصل شوند. در سوی دیگر برخی از پروتکل های بین المللی هستند که شرکت های زیادی از آن ها استفاده می کنند. به عنوان مثال پروتکل knx یک استاندارد ارتباطی سیمی است. کلیه تجهیزات تولید شده با این استاندارد می توانند در یک شبکه با هم کار کنند. با این قابلیت شما می توانید تجهیزات برندهای مختلف را در کنارهم مورد استفاده قرار دهید.

جمع بندی

کلیدهای لمسی هوشمند انواع مختلفی دارند. این کلیدها را می توان براساس جنس رویه و پروتکل ارتباطی دسته بندی کرد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب کلیدهای هوشمند امکانات مورد انتظار کاربر از یک سیستم هوشمند است. اهمیت این موضوع از آن جهت است که بر انتخاب پروتکل ارتباطی تجهیزات اثر مستقیم دارد. به عنوان مثال برای بهره مندی از برخی امکانات شما ناگزیر به استفاده از یک پروتکل ارتباطی خاص هستید. با این کار می توانید محصولات برندهای مختلف را در یک شبکه مورد استفاده قرار دهید.

 

نکات نصب دوربین مداربسته در پمپ بنزین ها

۲۲ بازديد

نکات نصب دوربین مداربسته در پمپ بنزین ها

سیستم نظارتی و دوربین مداربسته در جایگاه های عرضه سوخت یکی از مهم ترین و حیاتی ترین اجزا امنیتی به شمار می آید، دوربین مداربسته در پمپ بنزین بسیار مهم و ضروری می باشد و نصب صحیح دوربین ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و مهم تر از همه انتخاب نوع دوربین ها است

ابتدا باید از نیاز های جایگاه سوخت مطلع باشیم و این که در هر بخش از جایگاه سوخت چه اجزا مهمی وجود دارد، که حتما باید تحت پوشش قرار داده شوند

 

نقاط مهم جایگاه های عرضه سوخت از لحاظ نحوه نصب دوربین مداربسته

اصل اول این که همه جای جایگاه باید تحت نظارت دوربین مداربسته باشد و هیچ نقطه کوری وجود نداشته باشد.

بررسی نقاط مختلف جایگاه سوخت از نظر نحوه نصب دوربین مداربسته

?- قسمت اداری

?- محل استراحت کارکنان

?- سامانه هوشمند و تجهیزات آن

?- سایر بخش های جایگاه از قبیل رستوران و سوپر مارکت و کارواش و  … در صورتی  که به صورت مجتمع خدماتی  رفاهی باشند

?- محل تخلیه نفتکش

?- مخازن سوخت ( بنزین ، نفت گاز ، cng)

?- محوطه جایگاه

?- ورودی و خروجی های جایگاه

?- محل استقرار کارتخوان های پرداخت الکترونیک

??- نازل های عرضه سوخت

??- تجهیزات cng و مخازن آن

??- محل استقرار گاو صندوق و پول های نقد

 

چگونه سیستم پایدار و با کیفیت تری داشته باشیم ؟

توصیه می شود حتما نور ورودی و خروجی جایگاه تقویت شود که این امر برای پلاک خوانی در شب بسیار مهم است

برای ثبت پلاک خودرو ها در صورتی که شما از دوربین با لنز و زاویه مناسب و قابلیت WDR سخت افزاری استفاده کرده باشید می توانید پلاک خودرو ها را در ورودی جایگاه ثبت کنید ولی در صورتی که در ورودی جایگاه پلاک خوانی با درصد دقت بالا میسر نشد خصوصا در شب شما می توانید برای ثبت پلاک در خروجی های جایگاه از پلاک عقب خودرو ها استفاده کنید ، به دلیل این که در سمت عقب خودرو نور مزاحم کم تری وجود دارد . و کار پلاک خوانی با دقت بیشتری انجام می شود .

برای ثبت پلاک خودرو ها در

صورتی که شما از دوربین با لنز

و زاویه مناسب و قابلیت WDR

سخت افزاری استفاده کرده

باشید می توانید پلاک خودرو ها

را در ورودی جایگاه ثبت کنید

بررسی بعضی از بخش ها از لحاظ دوربین مداربسته می پردازیم

? بخش اداری نیازمند پوشش کلی و مناسب است و بسته به مکان و ابعاد آن می تواند از دوربین های معمولی استفاده گردد . برای سایر بخش های  غیر حساس نیز از همین منوال می توان پیش رفت

بخش سامانه هوشمند و تجهیزات آن حتما باید تحت پوشش دوربین، با مگاپیکسل بالا با ضبط ?? ساعته قرار بگیرد .

? محل تخلیه نفتکش حتما باید از دوربین با امنیت بالا استفاده شود ترجیحا دوربین، وندال استفاده شود و قابلیت ضد انفجار داشته باشد . در این بخش نیز حتما باید از رزولوشن بالا و ضبط ?? ساعته استفاده گردد . به هیچ وجه از قابلیت حساس به حرکت در تنظیمات دوربین و دستگاه استفاده نگردد، به علت حساسیت فوق العاده ی تردد کامیون های نفتکش و خطرات موجود و الزام وجود فیلم ضبط شده ی تخلیه سوخت، از سمت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، حیاتی می باشد

مخازن سوخت و تجهیزات CNG نیز  مانند بخش تخلیه از اهمیت بالایی برخوردار است و حتما از تجهیزات پسیو استاندارد و انتخاب دوربین با امنیت بالا با رزولوشن بالا و ضبط ?? ساعته استفاده شود

? برای دوربین های محوطه جایگاه ، توصیه می شود از دوربین های ترکیبی با لنز ثابت با دید کلی و دوربین های گردان با تعریف نقاط و مسیر های چرخش مناسب و مستمر استفاده شود

ورودی و خروجی های جایگاه سوخت بسیار مهم هستند ، دقت کنید برای این بخش حتما از دوربین هایی با لنز زوم مناسب جهت پوشش وقایع و تردد وسایل نقلیه و ثبت پلاک آن ها استفاده شود . حتما این دوربین ها باید قابلیت WDR سخت افزاری بالا داشته باشند .

توصیه می شود حتما نور ورودی و خروجی جایگاه تقویت شود که این امر برای پلاک خوانی در شب بسیار مهم است .

? برای ثبت پلاک خودرو ها در صورتی که شما از دوربین با لنز و زاویه مناسب و قابلیت WDR سخت افزاری استفاده کرده باشید می توانید پلاک خودرو ها را در ورودی جایگاه ثبت کنید ولی در صورتی که در ورودی جایگاه، پلاک خوانی با درصد دقت بالا میسر نشد، خصوصا در شب شما می توانید برای ثبت پلاک در خروجی های جایگاه از پلاک عقب خودرو ها استفاده کنید ، به دلیل این که در سمت عقب خودرو نور مزاحم کم تری وجود دارد  و کار پلاک خوانی با دقت بیشتری انجام می شود .

 

 

? محل استقرار کارتخوان های پرداخت الکترونیک بسیار مهم است زیرا به دلیل اشتباهاتی که در این مکان در حین پرداخت به وجود می آید باید از پوشش کامل برخوردار باشد و حتما باید از دوربین مناسب با رزولوشن بالا و زاویه نصب صحیح استفاده شود تا نظارت کامل و اصولی در این بخش داشته باشیم

محل استقرار نازل ها را باید از زاویه ی رو به رو و از زاویه بالا پوشش داد تا هم نحوه سوخت گیری و هم نحوه پرداخت وجه سوخت گیری به صورت کاملا مشخص باشد، که اغلب اشتباهات در پرداخت بهای سوخت و یا عدم پرداخت بهای سوخت و سایر اتفاقات مهم و جایگاه در این مکان اتفاق می افتد . دقت شود که زاویه رو به رو، برای پوشش  نازل است که در صورتی که کارت راننده جا ماند قابل پیگیری باشد که این امر، بسیار مهم و پر تکرار است و زاویه بالا برای کنترل نحوه سوخت گیری و کلیت امر می باشد

با پوشش کامل این منطقه، از اغلب تخلفات مربوطه جلوگیری خواهد شد و کمک بسیار بزرگی به مدیریت جایگاه می کند

برای پوشش محل استقرار نازل های نفت و گاز حتما دوربین ها، باید دارای لنز با دید کلی و باز باشند و در ارتفاع بالا نصب شوند زیرا کامیون ها ارتفاع بیشتری نسبت به وسایل نقلیه عادی دارند و در صورتی که در ارتفاع پایین نصب شوند نقطه ی کور ایجاد خواهد شد

محل استقرار گاو صندوق و جمع آوری پول نقد را حتما با دوربین های مناسب و رزولوشن مناسب و ضبط ?? ساعته در نظر بگیرید .

یکی از آیتم های بسیار مهم در جایگاه های عرضه ی سوخت

پس از نصب و راه اندازی باید به این نکته توجه شود که حتما دوربین های نقاط حساس با ضبط ?? ساعته تنظیم شود و به هیچ وجه روی حالت حساس به حرکت، تنظیم نگردند

یکی از آیتم های بسیار مهم در جایگاه های عرضه ی سوخت میزان نیاز تعداد روز های ضبط دوربین ها است

طبق دستورالعمل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی حداقل باید دو ماه ضبط مداوم صورت گیرد، بنابراین باید مقدار ظرفیت هارد دیسک به خوبی محاسبه گردد و تنظیمات ضبط به صورت بسیار حرفه ای و دقیق انجام شود

با توجه به حساس بودن جایگاه عرضه سوخت از لحاظ اینکه یک مکان عمومی و استراتژیک محسوب می شود حتما باید دقت لازم به عمل آید تا مشکلات امنیتی جایگاه کاملا مرتفع گردد ، اغلب مشکلات امنیتی و نظارتی جایگاه عرضه سوخت با در نظر گرفتن یک سیستم جامع

و حرفه ای رفع می شود، در نظر داشته باشید که یکی از آیتم های رتبه بندی جایگاه های عرضه ی سوخت توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، سیستم نظارتی و دوربین مداربسته می باشد که از امتیاز بالایی نیز برخوردار است

پس حتما نصب یک سیستم حرفه ای و استاندارد نظارتی و دوربین مداربسته هزینه نیست ، یک سرمایه گذاری بسیار عالی است که سود آن را به راحتی احساس خواهید کرد

 

نتیجه گیری

در مقاله ی فوق درباره ی الزامات دوربین های مداربسته مورد استفاده در جایگاه های سوخت آشنا شدیم . برای جلوگیری از ، از دست دادن تصاویر ضبط شده حتما از برند های معتبر دوربین مداربسته استفاده کنید . به خدمات پس از فروش تجهیزات دوربین مداربسته توجه کنید . دوربین ها را در نقاطی نصب کنید که بهترین دید را برای پلاک خوانی داشته باشند .

https://www.ted.com/profiles/33228066/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=8380378

https://audiomack.com/hiktejarat0025

http://answers.codelair.com/user/hiktejarat0025

 

رتبه الکسا چیست؟

۲۳ بازديد

آیا متوجه شده اید که ما از رتبه بندی الکسا برای تجزیه و تحلیل نتایج در پلتفرم خود استفاده می کنیم؟

 

 

 

 

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا یک رتبه بندی محبوبیت جهانی وب سایت است که توسط شرکت اینترنتی الکسا که زیرمجموعه آمازون است ایجاد شده است.

 

الکسا از داده های ترافیک وب برای تهیه لیستی از محبوب ترین سایت های اینترنت استفاده می کند. رتبه الکسا به شما این امکان را می دهد که بدانید سایت شما در مقایسه با سایر سایت ها سئو سایت اصفهان چقدر محبوب است.ده ها میلیون سایت توسط الکسا رتبه بندی شده اند. محبوب ترین سایت دارای رتبه 1 است و کم محبوب ترین سایت در حدود 30 میلیون رتبه دارد. همچنین، سایت هایی بدون رتبه اختصاص داده شده به دلیل داده های ناکافی وجود دارد.

 

رتبه الکسا چگونه تعیین می شود؟

برای محاسبه رتبه، الکسا داده ها را از هزاران افزونه مرورگر، ویجت ها و سایت هایی با اسکریپت الکسا نصب شده جمع آوری می کند. آنها به همه این داده های جمع آوری شده به عنوان "پانل ترافیک جهانی" خود اشاره می کنند و از آن به عنوان نمونه ای استفاده می کنند که همه کاربران اینترنت را نشان می دهد.رتبه الکسا با استفاده از روش‌شناسی اختصاصی تعیین می‌شود که میانگین بازدیدهای روزانه منحصر به فرد و بازدید از صفحه هر بازدیدکننده را در طول 3 ماه گذشته ترکیب می‌کند.الکسا تعداد بازدیدکنندگان روزانه منحصر به فرد را از تعداد کاربران پنل جهانی خود که در آن روز از یک سایت بازدید کرده اند، تخمین می زند. بازدید از صفحه به ازای هر بازدیدکننده، میانگین تعداد درخواست‌های URL کاربر پانل جهانی الکسا برایک وب‌سایت است. اگر کاربر یک URL را چندین بار در یک روز درخواست کند، به عنوان یک بازدید از صفحه حساب می شود.بنابراین، بالاترین ترکیب ترافیک و تعامل بازدیدکنندگان، رتبه # 1 را تضمین می کند.الکسا زیر دامنه ها را جدا از دامنه های آنها رتبه بندی نمی کند. با این حال، آن‌ها برای صفحاتی که در برخی از سایت‌های محبوب مانند وردپرس میزبانی می‌شوند، استثنا قائل می‌شوند، اگر بتوانند به‌طور خودکار آنها را به‌عنوان صفحه اصلی یا وبلاگ شخصی شناسایی کنند.

 

دقت رتبه الکسا

الکسا ادعا می کند که از نرمال سازی داده ها برای تصحیح سوگیری ها در داده های خود و همچنین فیلتر کردن ترافیک غیرانسانی و هرزنامه استفاده می کند.با این حال، دقت رتبه بندی الکسا توسط داده های در دسترس آنها محدود می شود. همانطور که در سایت خود بیان می کنند:سایت هایی با ترافیک نسبتاً کم اندازه گیری شده توسط الکسا رتبه بندی دقیقی نخواهند داشت. ما داده‌های کافی از منابع خود دریافت نمی‌کنیم تا رتبه‌بندی‌های بیش از 100000 را از نظر آماری معنادار کنیم. "به عبارت دیگر، اگر دو سایت را انتخاب کنید که مثلاً 1000000 و 3000000 رتبه بندی شده اند، اختلاف ترافیک بین آنها به اندازه ای نیست که بتوان نتیجه گیری قابل اعتمادی داشت.همچنین، سایت‌هایی که بیش از 100000 رتبه‌بندی شده‌اند، به دلیل تفاوت‌های ترافیکی تخمینی کوچک بین آنها، احتمال بیشتری دارد که نوسانات زیادی در رتبه‌بندی خود تجربه کنند.قابلیت اطمینان یک رتبه با عبور از #100000 و نزدیک شدن به جایگاه #1 افزایش می یابد. تفاوت در ترافیک بین این سایت ها بسیار بیشتر است که بالا رفتن از نردبان را در انتهای این رتبه بندی نیز دشوارتر می کند.برای رتبه دقیق تر، می توانید معیارهای سایت خود را با نصب اسکریپت الکسا روی آن تأیید کنید. به این ترتیب الکسا به جای تخمین معیارها مستقیماً آن را اندازه گیری می کند.

 

 

 

ارزش رتبه الکسا چقدر است؟

در اینجا چند راه وجود دارد که رتبه الکسا می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد:

 

1. مقایسه وب سایت خود با رقبا. شما می توانید بررسی کنید که در جایگاه خود در برابر رقبای خود کجا ایستاده اید. ببینید رقبای شما چقدر ترافیک دریافت می کنند، چگونه مخاطبان شما با هم همپوشانی دارند. استراتژی کلمات کلیدی آنها را تجزیه و تحلیل کنید. همه اینها ممکن است به شما ایده های جدیدی برای بهبود یا هدفی برای دنبال کردن بدهد.

 

2. فرصت های کلمات کلیدی SEO را پیدا کنید. الکسا همراه با رتبه بندی، ابزارهایی برای بهینه سازی سئو ارائه می دهد. به عنوان مثال، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که ترافیک را به سمت رقبای شما هدایت می کنند، اما شما از آنها استفاده نمی کنید، کلمات کلیدی را برای تمرکز بیشتر روی کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با خرید و غیره پیشنهاد می کند. مطمئناً می توانید با استفاده از این ابزارها ترافیک خود را از جستجوی ارگانیک افزایش دهید.

 

3. پتانسیل تجاری یک وب سایت را تعیین کنید. سایت های باکیفیت را برای کمپین های آگاهی از برند خود بیابید و شناسایی کنید. بررسی رتبه الکسای سایت یک qui است.

روشی برای فیلتر کردن سایت ها بر اساس محبوبیت و اجتناب از آنهایی که ترافیک و تعامل کم دارند. با بررسی آمار ترافیک، معیارهای تعامل و جمعیت شناسی مخاطبان، تخمین بزنید که تبلیغات شما در آن سایت چقدر ارزش دارد.

 

4. فرصت هایی برای مشارکت های ارزشمند با اینفلوئنسرها پیدا کنید. اگر از اینفلوئنسر مارکتینگ در کسب و کار خود استفاده می کنید، در مراحل اولیه فرآیند جستجو، می توان از رتبه الکسا برای شناسایی اینفلوئنسرهای تثبیت شده که می توانند توجه مخاطبان خود را جلب کرده و آن را حفظ کنند، استفاده کرد.

 

5. وبلاگ هایی را برای انتشار مطالب خود پیدا کنید. با انتشار مقالات خود به عنوان مهمان در سایت های دیگری که مخاطبان شما از آنها بازدید می کنند، ترافیک خود را افزایش دهید. الکسا سایت هایی را با موضوعات مشابه و مخاطبین همپوشانی به شما نشان می دهد. از رتبه بندی الکسا برای انتخاب محبوب ترین ها استفاده کنید.

 

توجه Insight چگونه از رتبه الکسا در تجزیه و تحلیل نتایج استفاده می کند؟

در پلتفرم Attention Insight در کنار یک نقشه حرارتی در تجزیه و تحلیل طراحی، امتیاز وضوح طرح شما را که توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی تخمین زده می‌شود، ارائه می‌کنیم. این نشان می‌دهد که طراحی شما چقدر واضح است: آیا مملو از عناصر، رنگ‌های متضاد یا تمیز و شفاف است. هر چه امتیاز بالاتر باشد، طراحی تمیزتر به نظر می رسد.درست در زیر، نمودار رتبه سایت های الکسا وجود دارد که وضوح طراحی شما را با استانداردهای صنعتی شما مقایسه می کند. این نشان می دهد که طراحی شما از نظر وضوح در مقایسه با 170 سایت برتر الکسا در یک دسته بندی خاص در چه رتبه ای قرار می گیرد.این 170 سایت الکسا با بهترین رتبه را در همان دسته طراحی شما می گیرد و آنها را بر اساس نمره وضوح در 10 گروه گروه بندی می کند. می توانید ببینید چند درصد از آن سایت ها دارای امتیاز وضوح 100-90? هستند، چند درصد در گروه نمره وضوح 90-80? و غیره قرار می گیرند.مهمتر از همه، شما می بینید که طرح شما به کدام گروه تعلق دارد. چه امتیاز شفافیت بهتری نسبت به سایت‌های الکسا با بهترین رتبه داشته باشد یا جایی در انتهای سایت دنبال شود.

 

https://trello.com/tahmikain

https://visual.ly/users/tahmikain3/portfolio

https://www.mixcloud.com/TahmiKain3/

https://coub.com/tahmikain3

http://www.wikidot.com/user:info/tahmikain3

https://www.yelp.ca/user_details?userid=sDTNoXZMMYqovZa5LJ_FQw

https://qiita.com/TahmiKain3

https://www.quora.com/profile/Tahmi-Kain

https://weheartit.com/TahmiKain3/uploads

 

 

بازاریابی وابسته برای مبتدیان: چیست + چگونه می توان موفق شد

۲۳ بازديد

بازاریابی وابسته برای مبتدیان: چیست + چگونه می توان موفق شد

 

تصور کنید تنها چیزی که برای کسب درآمد آنلاین نیاز داشتید یک وب سایت بود. شما مجبور نیستید محصولات خود را ایجاد کنید یا خدماتی را ارائه دهید. خوب به نظر می رسد؟ به بازاریابی وابسته خوش آمدید.

طبق آمار Statista، مخارج تجاری برای بازاریابی وابسته تا سال 2022 در ایالات متحده به 8.2 میلیارد دلار خواهد رسید.

از همین امروز شروع کنید و در موقعیتی عالی برای استفاده از آن خواهید بود.

در این راهنما، یاد خواهید گرفت:

بازاریابی وابسته چیست؟

چرا بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند

چقدر می توانید به طور بالقوه درآمد کسب کنید

چگونه با بازاریابی وابسته شروع کنیم

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته جایی است که شما محصول یا خدمات شرکت دیگری را در ازای پورسانت فروش که ایجاد می کنید، تبلیغ می کنید. کمیسیون معمولاً درصدی از قیمت فروش است، اما گاهی اوقات می تواند مقدار ثابتی باشد.

چرا بازاریابی وابسته؟

در اینجا دو دلیل وجود دارد که چرا باید بازاریابی وابسته را در نظر بگیرید:

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

1. کم هزینه و کم خطر

راه اندازی یک کسب و کار به معنای متحمل شدن هزینه های اولیه برای محصولات، کارکنان، تجهیزات، اجاره و غیره است. این امر آن را پرخطر و گران می کند. با بازاریابی وابسته، تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت است. حتی اگر به نتیجه نرسد، تنها چیزی که هدر داده اید زمان و کمی پول است.

2. آسان به مقیاس

یک فروشنده معمولی فقط محصولات یک شرکت را می فروشد. به عنوان یک بازاریاب وابسته، می توانید محصولات بسیاری از شرکت های مختلف را تبلیغ کنید و از همه آنها پورسانت دریافت کنید.

بازاریابی وابسته چگونه کار می کند؟

تاجر به هر وابسته یک پیوند منحصر به فرد می دهد تا بتواند ردیابی کند که چه کسی مسئول فروش بوده است. پیوند معمولاً چیزی شبیه به این خواهد بود:

1 پیوند وابسته 2

وقتی شخصی روی آن پیوند کلیک می کند، یک فایل کوچک به نام کوکی در دستگاه او ذخیره می شود.

یک کوکی وابسته دو کار انجام می دهد:

این به تاجر کمک می کند تا فروش را به شخص مناسب نسبت دهد.

(معمولاً) تاریخ انقضا دارد، بنابراین حتی اگر خریدار خرید خود را به تاخیر بیندازد، پول دریافت می کنید.

در اینجا مثالی از نحوه عملکرد این کار آورده شده است.

تصور کنید که یک خواننده از پست شما در مورد بهترین ژاکت های زمستانی بازدید می کند. آنها روی یکی از پیوندهای وابسته شما کلیک می کنند و آنها را به محصولی در آمازون هدایت می کنند.

اما آنها متوجه شدند که باید دخترشان را از مدرسه ببرند. بنابراین خانه‌شان را ترک می‌کنند، دخترشان را می‌گیرند، شام می‌خورند و در نهایت به آمازون بازمی‌گردند، جایی که دوباره محصول را پیدا می‌کنند.

از آنجایی که آنها از قبل در آمازون خرید می کنند، تصمیم می گیرند تجهیزات اسکی نیز خریداری کنند.

این خبر خوب است. قبلاً آنها روی پیوند وابسته شما کلیک کردند و یک کوکی در دستگاه آنها ذخیره شد. از آنجایی که آمازون مدت کوکی 24 ساعته دارد، شما هم برای ژاکت زمستانی و هم تجهیزات اسکی غرامت دریافت می‌کنید - حتی اگر دومی را تبلیغ نکرده باشید.

به عنوان یک بازاریاب وابسته چقدر می توانم درآمد داشته باشم؟

پاسخ ساده این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد. این به جایگاه شما و میزان کاری که انجام می دهید بستگی دارد.

موفق ترین بازاریاب های وابسته در ماه شش یا هفت رقم می گیرند.

به عنوان مثال، پت فلین از درآمد غیرفعال هوشمند بیش از 100000 دلار در کمیسیون های وابسته در دسامبر 2017 به دست آورد.

2 درآمد spi 2

رایان رابینسون، یکی دیگر از بازاریاب‌های وابسته، بیش از 19000 دلار درآمد وابسته را در اکتبر 2019 گزارش کرد. یکی دیگر از وب‌سایت‌های وابسته موفق - The Wirecutter - حدود 10 میلیون دلار درآمد داشت و در نهایت به قیمت 30 میلیون دلار به نیویورک تایمز فروخته شد.

البته به خاطر داشته باشید که این افراد کار بسیار خوبی در ساخت برند خود انجام داده اند. برای رسیدن به این سطح سال‌ها کار سخت آنها طول کشیده است.

اگر تازه شروع کرده‌اید، ممکن است چک‌هایتان برای مدتی بیشتر شبیه این باشند:

آمازون چک 2

شما باید انتظارات خود را مدیریت کنید. شما از همان ابتدا پول زیادی کسب نخواهید کرد، اما اجازه ندهید این شما را دلسرد کند.

موفقیت دیگران به شما می گوید که با کار سخت، زمان و دانش مناسب، شما نیز به طور بالقوه می توانید به آن سطوح برسید.

چگونه با بازاریابی وابسته شروع کنیم

این هفت مرحله ساده را دنبال کنید.

در مورد یک پلت فرم تصمیم بگیرید

جایگاه خود را انتخاب کنید

برنامه های وابسته را برای پیوستن پیدا کنید

محتوای عالی ایجاد کنید

ترافیک را به سایت وابسته خود هدایت کنید

روی پیوندهای وابسته خود کلیک کنید

تبدیل کلیک ها به فروش

افکار نهایی

هیچ چرخ بازاریابی وابسته در اینجا دوباره اختراع نشد. اینها اصول اولیه هستند، و به کار بردن آنها شما را به سمت راست هدایت می کند.

فقط انتظار نداشته باشید که درآمد متحول کننده زندگی یا آزادی برای ترک 9 تا 5 یک شبه خود را داشته باشید. بازاریابی وابسته زمان می برد.

ابتدا روی اولین فروش وابسته خود تمرکز کنید. همانطور که سایت شما رشد می کند، اهداف جدیدی تعیین کنید و به آزمایش ادامه دهید.

این نحوه ایجاد سایتی است که در نهایت درآمد مناسبی ایجاد می کند.

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=KeanRoberts10
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KeanRoberts10
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KeanRoberts10
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://behtarinyab.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://clubs.london.edu/click?r=https://behtarinyab.com/
http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=694251
https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:KeanRoberts10

میثم شکری ساز را بیشتر بشناسید

۲۵ بازديد

میثم شکری ساز را بیشتر بشناسید

 

در پاسخ به اینکه میثم شکر ساز کیست، از کلمه جوان با استعداد و پرتلاش شروع کنیم. او کار خود و اوج جوانی خود را با چالش های بزرگ آغاز کرد. اما چگونه هیچ یک از این مشکلات را نمی توان از پیشرفت و تلاش برای انجام آن منع کرد؟ چرا میثم شکری نگران سن و باروری خود برای آنها بود؟ شاید دلیل اصلی موفقیت او همین خیرخواهی برای جوانان باشد که هر کاری از دستش بر می آید برای رسیدن به موفقیت های بیشتر انجام می دهد.

 

میثم شکری ساز در جامعه ای زندگی می کرد که در آن جوانان مستعد و تحصیلکرده حضور داشتند اما فرصت شغلی برای آنها وجود نداشت. شب ها به این فکر می کند که چگونه این موضوع را در جامعه ریشه کن کند. درست است که جامعه ما با بیکاری دست و پنجه نرم می کند، اما او به نوبه خود به جامعه عینی خدمت می کند. تا جایی که امروز مفتخریم 500 جوان مستعد و پویا زیر چتر حمایتی مشغول به فعالیت هستند که همگی در رونق و توسعه اقتصادی کشور سهیم بوده و آرزوهای میثم شکری ساز را فراتر گذاشته و به دنبال گسترش تجارت بوده اند. . . و کار و بهره وری بیشتر.

 

میثم شکری ساز

مروری بر زندگی میثم شکری ساز

 

دکتر میثم شکری ساز متولد 1366، دارای مدرک دکتری کارآفرینی و دو بار تندیس کارآفرین برتر را دریافت کرده است. ذکر مرجع فوق عجیب نیست و می دانیم که او شایسته دریافت این مجسمه بوده است. علاوه بر این، او دارای مدرک MBA از دانشگاه Ashtenbais در برلین، آلمان است. روحیه علمی و علاقه زیاد او به تحصیل باعث شد تا لیسانس خود را حتی در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کند.

 

پس از تلاش فراوان و برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به اهداف عالی خود، هلدینگ پارس پندار را تاسیس کردند و گام بلندی در زمینه آموزش حضوری و مجازی برداشتند. یکی از ارکان موفقیت آن ها را می توان توانایی مدیریتی دانست که از طریق آن نه تنها مدیریت کسب و کار خود را به صورت حرفه ای در دست بگیرند، بلکه مشاور مدیریتی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک باشند.

 

به تدریج در زمینه های دیگر مانند سخنران انگیزشی، نویسندگی و کارآفرینی به این عظمت می رسد و به آرزوهایی می رسد که دیگر رویا نبود. او معتقد است که اولین قدم برای موفقیت یک رویای عملیاتی است، اما تا زمانی که برنامه ریزی و هدفی برای رسیدن به آن وجود نداشته باشد. به همین دلیل یکی از کلاس های طرفدار آنها کلاس هدف گذاری است که پر از رنگ و شور است.

 

اگر شما هم به دنبال رویای خود هستید و می توانید به موفقیت و درآمد بیشتری دست یابید، بهترین راه این است که الگوی موفقیت مانند میثم شکری ساز را پیدا کنید. با این روش و پیروی از رفتار موفق، زمینه رشد و تکامل خود را فراهم می کند. اما باز هم، این بدان معناست که شما باید برای این فرآیندها هزینه کنید. حتی میثم شکری ساز روزهای سیاه و ناکامی مالی دارد، اما چیزی که او را متمایز می کند، اراده و هدفمندی اوست.

آیا خوردن عسل در دوران بارداری خطرناک است؟

۲۵ بازديد

آیا خوردن عسل در دوران بارداری خطرناک است؟

 

 

شاید شنیده باشید که کودکان زیر یک سال نباید عسل بخورند. این درست است. کارشناسان توصیه می کنند از معرفی عسل به نوزادان خودداری کنید زیرا می تواند حامل باکتری باشد که مخصوصا برای نوزادان خطرناک است.

 

پس طبیعی است که تعجب کنید که آیا می توانید در دوران بارداری عسل بخورید. خوشبختانه، این خوراکی شیرین و چسبناک به طور کلی برای شما و نوزاد متولد نشده شما بی خطر است. در مورد اینکه چرا باید در زمان انتظار از عسل لذت ببرید بیشتر بیاموزید - اما پس از تولد نوزاد خود اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

 

خوردن عسل در دوران بارداری

از زمان های قدیم، عسل به عنوان یک غذای خوشمزه و درمان خانگی برای برخی از بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفته است. قبل، در طول و بعد از بارداری، ممکن است طعم این شیرین کننده طبیعی را بچشید، چه با قاشق چای خوری یا روی نان تست یا ماست بریزید.

 

دلیل اینکه برخی از افراد ایمنی عسل را زیر سوال می برند این است که گاهی اوقات حاوی اسپورهای باکتریایی به نام کلستریدیوم بوتولینوم است. این باکتری ممکن است به سرعت در روده شما رشد کند و نوروتوکسین هایی تولید کند که منجر به بوتولیسم می شود، یک بیماری نادر اما جدی که می تواند باعث ضعف و فلج در بازوها، پاها، ناحیه شکم و سیستم تنفسی شود.

 

با این حال، این خطر برای اکثر کودکان و بزرگسالان نگران کننده نیست. دکتر سندی پروکتر، استاد تغذیه در دانشگاه ایالتی کانزاس، می‌گوید: کودکان بالای یک سال و بزرگسالان سالم - از جمله زنان باردار - می‌توانند با خیال راحت عسل مصرف کنند زیرا سیستم ایمنی آنها در برابر هر گونه باکتری که ممکن است در عسل وجود داشته باشد محافظت می‌کند.

 

هر بارداری متفاوت است. اگر در مورد خوردن عسل در دوران بارداری سوالی دارید، حتماً با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد شرایط خود مشورت کنید.

 

آیا عسل برای نوزاد بی خطر است؟

عسل برای نوزاد در شکم شما نیز بی خطر است. حتی در موارد جداگانه ای که افراد باردار به بوتولیسم مبتلا شده اند، محققان هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نوزادان آنها با این بیماری متولد شده اند پیدا نکرده اند. عفونت بوتولیسم والدین باردار نیز با مشکلات بارداری یا ناهنجاری های تولد مرتبط نبود.

 

برای اینکه چیزی در سیستم شما به جنین شما آسیب برساند، باید از جفت وارد شود. سم بوتولینوم وزن مولکولی بالایی دارد که باعث می‌شود از جفت شما عبور نکند و به نوزادتان برسد. این بدان معناست که حتی اگر عسل حاوی هاگ‌های بوتولیسم بخورید، کودک شما باید محافظت شود.

 

با این حال، هنگامی که کودک شما متولد می شود و دیگر در رحم شما محافظت نمی شود، حداقل برای مدتی در برابر آن باکتری آسیب پذیر می شود. دکتر پروکتر می گوید: «عسل به دلیل سیستم ایمنی توسعه نیافته برای نوزادان یک نگرانی است – آنها قادر به مبارزه با هاگ های بوتولیسم نیستند که گاهی در عسل وجود دارد. عسل خام را تا اولین تولد نوزاد دور از دسترس کودک خود نگه دارید.

 

سالانه حدود 110 مورد بوتولیسم در ایالات متحده گزارش می شود و حدود 70 درصد از مبتلایان را نوزادان تازه متولد شده تشکیل می دهند.

 

فواید عسل در دوران بارداری

به طور کلی، عسل به عنوان یک منبع غذایی غنی از ویتامین یا مواد معدنی در نظر گرفته می شود. و برخی از شرایط ویژه برای گسترش سلامتی در جسم را دارا می باشد.

 

آندریا چیشولم، پزشک متخصص زنان و زایمان و عضو هیئت بررسی خانواده  وری ول می گوید:

باروری

برخی تصورات وجود دارد که استفاده از عسل قبل از بارداری ممکن است به بهبود توانایی شما برای باردار شدن کمک کند.

سلامت تنفسی

برخی مطالعات نشان داده‌اند که خوردن عسل ممکن است به آسم کمک کند، اما تنها زمانی که با سیاه‌دانه یا دانه‌های کرفس ترکیب شود. عسل به تنهایی یک درمان موثر آسم در انسان نیست.

محافظت آنتی اکسیدانی

عسل، به ویژه انواع تیره، حاوی آنتی اکسیدان هایی است که ممکن است با مبارزه با مولکول های موجود در بدن ما که به سلول های سالم آسیب می رسانند، سلامت را تقویت کنند.

 

ملاحضات امنیتی

تقریباً همیشه، در دوران بارداری باید با خیال راحت از عسل لذت ببرید. اما بهتر است چند نکته احتیاطی را رعایت کنید.

 

اگر ناهنجاری های گوارشی دارید با پزشک خود صحبت کنید

افرادی که جراحی روده یا معده انجام داده‌اند یا به بیماری کرون مبتلا هستند، ممکن است پردازش باکتری‌های روزمره در مجرای روده‌شان سخت‌تر باشد. از آنجایی که عسل ممکن است حاوی هاگ‌های باکتری باشد، در صورت داشتن این شرایط، مهم است که از پزشک خود در مورد مصرف عسل خود سوال کنید.

 

اگر آنتی بیوتیک های سنگین مصرف می کنید، مصرف را محدود کنید

آنتی‌بیوتیک‌های سنگین می‌توانند حشرات «خوب» روده شما را که معمولاً با هاگ‌های باکتریایی مبارزه می‌کنند، از بین ببرند. در رژیم غذایی شما به طور موقت

 

اگر دیابت بارداری دارید به راحتی از عسل استفاده کنید

دکتر چیسولم می‌گوید: «در بارداری‌هایی که با دیابت بارداری عارضه دارند، بهتر است شیرین‌کننده‌های اضافه شده از جمله عسل را به حداقل برسانید، زیرا ممکن است سطح گلوکز خون شما را بالا ببرد.» با این حال، دکتر چیسولم گهگاهی برای بیمارانش عسل را به قند سفره ترجیح می دهد. او می‌گوید: «عسل دارای شاخص گلیسمی کمی پایین‌تر و ویتامین‌ها و خواص آنتی‌اکسیدانی بیشتری است که آن را به عنوان یک شیرین‌کننده انتخاب بهتری می‌کند

 

پس از تولد، عسل را از نوزاد خود دور نگه دارید

البته، هنگامی که کودک شما به دنیا آمد، عسل تا زمانی که به سن 1 سالگی برسد، ممنوع است. ) قبل از اولین تولدشان.

 

نتیجه گیری

مهم است که از آنچه در دوران بارداری می خورید آگاه باشید زیرا برخی از غذاها می توانند برای شما، جنین متولد نشده یا هر دو ناسالم باشند. خوشبختانه، عسل مانند بسیاری از غذاهای نپخته یا پاستوریزه نشده دیگر خطراتی را به همراه ندارد.

 

به طور کلی، عسل یک خوراکی شیرین بی خطر برای شما در دوران بارداری است. بنابراین اگر می خواهید مقداری عسل را در چای خود بچرخانید، از آن برای شیرین کردن چای خود استفاده کنید.

 

در پایان به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید عسل گون اصل را دارید، به فروشگاه با تجربه و زبردست سوغات نهاوند مراجعه کنید.

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11148434

https://independent.academia.edu/SharnaMeyer33

http://edu.fudanedu.uk/user/bobbymiller4/

http://fudanedu.uk/user/bobbymiller4/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:BobbyMiller4

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://soghatnahavand.ir/product-category/honey/

https://git.isis.vanderbilt.edu/BobbyMiller4

http://jobs.ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

http://ict-edu.uk/user/bobbymiller4/

 

داکرومات چیست

۲۵ بازديد

داکرومات چیست

داکرومات اصلی ترین پوشش معدنی است که بیشتر در توربین های بادی، کامیون های سنگین، دریایی، کشاورزی، تجهیزات ساختمانی و صنایع هوافضا و غیره استفاده می شود.

یک پوشش داکرومات با کیفیت خوب دارای ویژگی های مختلفی مانند حفاظت در برابر خوردگی چهار طرفه، حفاظت از عمل گالوانیکی و غیرفعال شدن است. اکسیدهای روی و کربنات‌ها می‌توانند به ناحیه آسیب‌دیده بروند و پوشش را بازسازی کنند، این امر خود ترمیم پوشش داکرومات را امکان‌پذیر می‌کند.

پوشش داکرومات مزایای مختلفی را ارائه می دهد. داکرومات 5-7 میکرون و داکرومات L 7-9 میکرون است. پوشش داکرومات نیازی به تردی هیدروژنی، اسید شویی یا آبکاری الکتریکی ندارد. مواد تشکیل دهنده دو فلز مقاوم در برابر خوردگی هستند. ماهیت معدنی آن را در برابر حلال های آلی مقاوم می کند. پوشش داکرومات مقاوم در برابر حرارت و رسانا است. مقاومت در برابر پاشش نمک است. در برابر خوردگی محافظت بیشتری نسبت به روی دارد. جدا از تمام این ویژگی ها، پوشش داکرومات دارای مزایای زیست محیطی نیز می باشد، زیرا از فلزات غیر سمی تشکیل شده است. از آنجایی که بر پایه آب است، عاری از سایر حلال های سمی است

انواع  پوشش داکرومات بر اساس خواص

BASECOAT: این روکش از فلکس آلومینیوم روی با کلاسورهای مختلف به رنگ نقره ای ساخته شده است.

داکرومات 310/320: این روکش آلومینیوم روی مبتنی بر کروم شش ظرفیتی است. آنها در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ و غیره استفاده می شوند.

داکرومات 500: این روکش آلومینیوم روی مبتنی بر کروم شش ظرفیتی است که خود روغن کاری می شود و در اتومبیل، ساختمان، آسیاب بادی و غیره استفاده می شود.

Geomet 720: این روکش ورقه ای آلومینیومی بر پایه سیلیکات است که کاملاً عاری از کروم است. در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده می شود.

Geomet 321: این نیز پوشش ورقه‌ای آلومینیوم روی مبتنی بر سیلیکات است

کاملا عاری از کروم در بست ها، مهره ها، فنرها، گیره های شلنگ، خودرو و ساخت و ساز استفاده می شود.

Geomet 500: این نیز پوشش ورقه‌ای آلومینیوم روی سیلیکات است

کاملاً عاری از کروم است، خود روغن کاری می شود. مورد استفاده در خودرو، ساخت و ساز، آسیاب بادی و غیره

Geomet 320/360: این یکی دیگر از پوشش های ورقه ای آلومینیوم روی پایه سیلیکات است که کاملاً عاری از کروم است. محتوای آلومینیوم بالایی دارد و مقاومت حرارتی بهتری را ارائه می دهد. به خصوص برای دیسک ترمز استفاده می شود.

به دلیل خواص، کاربردها و مزایای آن، انواع مختلف پوشش های داکرومات تقاضای زیادی در بازار دارند. تولید کنندگان زیادی

انواع داکرومات

پوشش داکرومات دارای کاربر های بسیار وسیع و ارزشمندی در صنعت میباشد ، مقاومـت بسـ?ار   با? در برابر خوردگ? ، حرارت ، عدم ا?جـاد تـردی ه?ـدروژن?، سازگاری با پوشش های بعدی و مقاومـت بـ? نها?ـت در برابـر خوردگ?گالوان?ک از جمله آنها میباشد . برای مثال در کشور ژاپن شرکت های تول?د کننده خودرو ، اکثر قطعات خودرو را با پوشش داکرومات پوشش دهی  م? کنند ، هم چن?ن برای ابزار آ?ت جنگـ? در ایالات متحده آمریکا  ، اسـتانداردهای نظـام?  بر اساس پوشش داکرومات (MIL-C-87115 Dacrotized) بــهمنظــور ا?جــاد  مقاومت در برابر خوردگ? در نظر گرفته شده است . در مهندس? شهرسازی ا?نپوشش به عنوان ?ک فرآ?ند اصل? در پروژه های ساخت تونل ، بزرگراه و پروژه های ب?شمار ساخت مترو بـه کـار رفته و میرود
محلول داکرومات ?ک ماده محلول درآب حاوی مواد تفلون?، ذرات ر?ز روی، آلـوم?ن?م ، cro3،cr2o3 و غ?ـره  است. مواد تفلون?،mcro3 وmcr2o3 به شکل غ?ر محلول در آب به عنوان چسببرای به هم پ?وسـتن  ذرات ر?ز روی و آلوم?ن?م که در چند?ن ??ه ورقه ورقه میباشد برای ا?جاد?ک ??ه پوشش? به کار م? رود .

پوشش داکرومات
ح?ل در منطقه پ?شگرم کوره پخت در دمای 100 درجه سانتیگراد بخار شده و مواد روی قطعه خشک مـ? شـود  . و در دمـای  حدود 320 الی 350 درجه سانتیگراد پودرهای آلوم?ن?م و روی کام?"روی قطعه پخت م? شود و ا?ن ??ه مانع? محکـم بـ?ن قطعـه و اکس?ژن و رطوبت ا?جاد م? کند.اس?د کروم در پوشش داکرومات مثل روی سطح آهن را غ?ر فعـال مـ? کنـد   . ضمنا" سطح آهن با س?ستم آند قربان?شونده روی محافظت م? شود
از کاربردهای متنوع پوشش داکرومات در صنعت میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

-
صنعت خودرو :
پیچ و مهره ، واشر ، لوله های آب ، فنر ، بست ، قطعات پرسی و ...
-
صنایع دریایی :
قطعات خارجی موتور ، بست ها و لوله های آب ، تجهیزات سبک ، زنجیر ها و ....  
 
-
صنایع ریلی :
پیچ و مهره ، واشر ، بست ، ریل ، فنر و ...

-
صنایع کشاورزی و گلخانه ای :
یچ،مهره،واشر،بست ریل،قطعات پرسی و قطعات در مجاورت آب و رطوبت
- نیروگاه ها و تاسیسات انتقال نیرو :
یراق آلات ، پیچ،مهره،واشر،اتصالات و...     

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه

۲۶ بازديد

مراحل چاپ کارتن سه لایه ( کارتن 3 لایه )

 

لایه میانی کارتن سه لایه ( 3 لایه ) فلوت است که از کاغذهای بازیافتی تشکیل شده است. امروزه با افزایش تکنولوژی توانایی تولید کاغذ صاف با کاغذهای بازیافتی وجود دارد. لیکن برای داشتن کیفیت بالاتر بهتر است از ورق های تازه استفاده شود.

کارتن سازی در کرج

لایه صاف خارج کارتن که به آن لایه خارجی نیز می گویند صیقلی تر و مقاوم تر در برابر آب می باشد. برای تولید این لایه از درختانی چوب نرم و دارای فیبرهای بلندتری هستند مانند صنوبر و کاج استفاده می گردد و برای تولید لایه صاف داخلی کارتن که به آن لایه داخلی نیز می گویند. از درختان با چوب های سخت تر مانند بلوط و چنار استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

 

 

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

۲۵ بازديد

ایرلاین (خطوط هوایی) چیست؟

شرکت هواپیمایی یا شرکت هواپیمایی شرکتی است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روی هواپیما، مدیریت بار را نیز بر انجام می دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عملیات شرکت های هواپیمایی  شهران گشت معراج. بسیار گسترده است و مهم نیست که یک شرکت هواپیمایی بین المللی باشد یا یک شرکت هواپیمایی کوچک محلی، با این حال، این شرکت هواپیمایی طیف گسترده ای از فعالیت های مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مدیریت می کند.

 

مسافران می توانند بلیط های خود را مستقیماً از خود شرکت های هواپیمایی خریداری کنند یا از عوامل خود در سراسر جهان بلیط بخرند. یک برنامه پرواز منظم برای پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردی پیشرفت قابل توجهی داشته است و در نتیجه شرکت های هواپیمایی تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان خود انجام می دهند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ایرلاین معراج